خبرگزاری کار ایران

ماجرای عجیب آمدن و رفتن بازیکن پرسپولیس به ماشین‌سازی

نصیرزاده: علوان زاده فکر می‌کرد هنوز پرسپولیس است

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۸۱۵

احسان علوان‌زاده هافبک سابق پرسپولیس از باشگاه ماشین‌سازی تبریز اخراج شد.

به گزارش ایلنا، احسان علوان‌زاده هافبک سابق پرسپولیس از باشگاه ماشین‌سازی تبریز اخراج شد.این خبری بود که از سوی هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه تبریزی روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

علوان‌زاده که در یک ماه اخیر و به تازگی به ماشین‌سازی تبریز رفته بود، روز اولی که برای ثبت قرارداد در این باشگاه حاضر شد، از سوی مدیرعامل و سرمربی با تذکراتی روبه‌رو شد. نصیرزاده و مهاجری از وی خواستند از حال و هوای پرسپولیس خارج شود و تمام تمرکزش را روی موفقیت ماشین‌سازی بگذارد اما این بازیکن به این تذکرات توجهی نکرد و در یک ماه اخیر مدام در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام پست‌هایی از پرسپولیس منتشر می‌کرد. حتی در اردوی این تیم در تهران با کلاه قرمز بر سر میز ناهار حضور یافت که با تذکر سرپرست تیم مواجه شد.

علوان‌زاده در آخرین شاهکار خود در این تیم تبریزی در خوابگاه این باشگاه با سایر بازیکنان و حتی در تمرین روز شنبه نیز با یکی از بازیکنان این تیم به درگیری پرداخت.

نصیرزاده درخصوص اخراج این بازیکن از این باشگاه اعلام کرد: «او کارهای غیرحرفه‌ای خیلی زیادی را در این مدت کوتاه در ماشین‌سازی انجام داد و متاسفانه دست به حرکاتی می‌زد که چندان جالب نبود. ما درمورد او تصمیم‌گیری کردیم و به این نتیجه رسیدیم که دیگر در تیم ما حضور نداشته باشد.»

وی درباره اینکه آیا مهاجری هم در جریان این تصمیم باشگاه بوده یا خیر گفت: «این تصمیم مدیران باشگاه بوده که علوان‌زاده نباشد اما آقای مهاجری را هم قطعا در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز