خبرگزاری کار ایران

ترکیب پرسپولیس دیگر ثابت نیست، شلوغی تقویم، عامل سیستم چرخشی برانکو برای سرخپوشان

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۵۶۶

تیم پرسپولیس تقویم شلوغی را در شش ماه آینده پشت سر خواهد گذاشت و سرمربی این تیم با چالش آماده نگه داشتن بازیکنان پیش رو خواهد بود.

به گزارش ایلنا، برنامه مسابقات  نیم فصل دوم لیگ برتر اعلام شد و تیم‌های برنامه‌های خود را در نیم فصل آتی شناختند.

پرسپولیس از 11 بهمن امسال تا 30 اردیبهشت سال آینده باید حداقل 22 بازی انجام دهد که با پیشروی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تعداد بازی‌های این تیم در فصل جاری بیشتر هم خواهد شد. با توجه به این موضوع و البته فاصله زمانی کم مسابقات که غالبا هر چهار روز یک بار برگزار خواهد شد، برانکو ناچار است از همه نفراتش استفاده کند و شاید دیگر ترکیب ثابتی در پرسپولیس وجود نداشته باشد.

بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالات و جذب 7 بازیکن جدید، دست برانکو برای تغییرات در ترکیب باز و همین باعث شده برخی بازیکنان استرس نیمکت‌نشینی و دوری از ترکیب اصلی را داشته باشند، در حالی که شرایط مسابقات طوری پیش خواهد رفت برانکو، رو به استفاده از روش چرخشی بیاورد چرا که آن‌وقت بیشتر بازیکنان فرصت بازی پیدا خواهند کرد.

در واقع با مرور برنامه اسفند، فروردین و اردیبهشت که پرسپولیس به ترتیب 6، 5 و 7 بازی در هر ماه برگزار خواهد کرد و حتی در مقطعی اختلاف زمان مسابقاتش به سه روز می‌رسد و البته با در نظر گرفتن بازی‌های خارج از تهران و بازی‌های برون‌مرزی، استفاده از ترکیب چرخشی ناگزیر خواهد بود.

درست مثل آنچه ارنستو والورده در بارسلونا اجرا کرد. او این فصل بیشتر از قبل سیستم چرخشی را در تیمش به کار می‌گیرد و گفته نمی‌خواهد در جایی که بازی‌های حذفی، لیگ و اروپایی با هم تداخل دارد و بسیار فشرده برگزار می‌شود، بارسا را با یک ترکیب ثابت به میدان بفرستد که پیش‌بینی می‌شود برانکو هم با وجود جذب بازیکنان جدید چنین روشی را به کار بگیرد. هر چند شاید تعداد تغییراتش به اندازه تغییراتی که سرمربی بارسلونا در بازی‌های حذفی، لالیگا و اروپایی‌اش انجام می‌دهد، نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز