خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

سرمایه‌گذاران احداث گلخانه آبیک پیش از رسیدن به بن بست به مسوولان مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۱۹۵

فرماندار آبیک گفت: لازم است سرمایه‌گذاران احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای پیش از رسیدن به بن بست، به مسوولان مراجعه و مشکلات خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه ستاد گلخانه‌های شهرستان آبیک اظهار کرد: در شهرستان آبیک سرمایه‌گذاری وجود داشته که متقاضی احداث گلخانه بوده که پس از هشت ماه نرسیدن به نتیجه و به بن بست رسیدن، با مشکل مواجه شده‌اند.

وی افزود: سرمایه‌گذاران احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای باید در زمان روند پیگیری مجتمع‌ها، اگر با مشکلی مواجه شوند به مسوولان مراجعه کنند تا نسبت به رفع مشکل آنها تدبیر لازم اندیشیده می‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: وضعیت احداث گلخانه در روستاهای تازه آباد و قزانچال شهرستان آبیک بررسی و در رفع مشکلات آنها گام برداشته می‌شود و بازدید از زمین گلخانه روستای قزانچال به دلیل نزدیکی به محوطه باستانی به همراه مسوولان صورت می‌گیرد.

احمدپور اضافه کرد: مسوولان شهرستان آبیک باید به‌طور جدی پیگیر احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در این شهرستان باشند و به امور سرمایه‌گذاران این بخش  تسهیل ببخشند.

زمین مجتمع گلخانه‌ای با محوطه های باستانی تداخل دارد

کبری کشاورزیان سرپرست اداره میراث‌فرهنگی شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: زمین مجتمع گلخانه‌ای روستای تازه‌آباد طبق کارشناسی صورت گرفته از سوی این اداره، مشخص شده که در محدوده محوطه‌های آثار باستانی قرار گرفته که به ثبت ملی رسیده است.

وی افزود: نمی‌توانیم نسبت به محوطه‌های باستانی که در جریان مسائل آن قرار داریم، سهل‌انگاری کنیم.

این مسوول ادامه داد: ساخت گلخانه باید با فاصله 200 متری انجام شود تا آسیبی به محوطه‌های باستانی نرسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز