خبرگزاری کار ایران

اکران آثار چهارمین جشنواره ملی عکس آب در ۱۰ استان

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۰۶۶

آثار چهارمین دوره جشنواره ملی عکس آب همزمان با تهران در ۹ استان کشور در اسفند ماه ۹۷ به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس آب همزمان با تهران در استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان و آذربایجان شرقی به مدت یک هفته برگزار می‌شود. علاوه بر این، نمایش آثار برگزیدۀ این جشنواره در تابلوهای محیطی شهر تهران، تابلوهای ایستگاه‌های مترو و در محل پل طبیعت نیز در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

نشست با کارگردانان سینما، نشست‌های تخصصی با عکاسان و ورکشاپ‌هایی ویژه اقشار مختلف در این مدت ۷ روز با شعار  «آب برای همه» برگزار می‌شود.

این جشنواره با همکاری مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و کمیسیون ملی یونسکو در ایران، اسفندماه۹۷ برگزار می‌شود.

بر پایه تقویم جشنواره، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، سه‌شنبه۳۰ بهمن ماه اعلام شده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم در تاریخ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

هنرمندان برای اطلاع از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس می‌توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی (www.water.salon.photo) مراجعه نمایند. همچنین جهت هر گونه سؤال و مشکل احتمالی می‌توانند با ایمیل دبیرخانه به نشانی support@water.salon.photo در ارتباط باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز