خبرگزاری کار ایران

طی سه ماهه گذشته صورت گرفت؛

برف‌روبی۸۴ هزار کیلومتر از راه‌های اصلی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۹۹۸

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: از ۶ آبان ماه سال‌جاری تاکنون بیش از ۸۴ هزار کیلومتر باند از راه‌های اصلی و ۱۰ هزارکیلومتر باند از راه‌های روستایی استان زنجان با تلاش خستگی ناپذیر راهداران در۳۹ مرحله برفروبی ونمک پاشی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، عبدالحسین علی اکبری، امروز با اعلام این خبر، گفت: در این مدت شاهد 28 روز بارش و 11 روز کولاک در کلیه محورها و یا در بعضی از روزها در برخی محورهای استان زنجان بودیم.

وی با اشاره به اینکه 30 راهدارخانه و بیش از 500 نفر راهداران در قالب 50 اکیپ راهداری و با در اختیارداشتن 275 دستگاه ماشین آلات مشغول خدمات رسانی در کلیه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برف‌گیر استان زنجان هستند، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و بارش شدید برف و کولاک در برخی روزها، محورهای برف گیر استان با تلاش راهداران، برف‌روبی و بازگشایی شد و تردد در کلیه راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و گردنه‌های برف‌گیر محورهای شریانی در سریع‌ترین زمان صورت می گرفت .

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان کرد: در این مدت 28 هزارتن ماسه و نمک برای جلوگیری از یخبندان در محورهای مواصلاتی مورد استفاده قرار گرفت .

علی اکبری تاکید کرد: ما همواره از شهروندان محترم خواسته ایم تا در زمان بارش برای تردد ایمن به گزارش ها منتشر شده از وضیعت محورهای استان توجه داشته باشند و قبل از مسافرت از وضعیت جوی راه‌های استان زنجان آگاه شده سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی در پایان گفت: هموطنان به محض اینکه قصد مسافرت کردند می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ از باز بودن راه‌ها با خبر شوند و همچنین از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و تماس با شماره تلفن چهار رقمی ١٨١٦ مرکزمدیریت راه‌های اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان  از وضعیت جاده‌های استان زنجان مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز