خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت در شورای آموزش و پرورش :

حضور خیرین مدرسه‌ساز نیازمند بسترسازی است/ آموزش و پرورش اهتمام بیشتری داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۳۳۷

فرماندار شفت بیان کرد: حضور خیرین مدرسه ساز نیازمند بسترسازی است و آموزش و پرورش بایستی اهتمام بیشتری داشته باشد.

به‌گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی درنشست شورای آموزش و پرورش شفت با اشاره به اینکه معاندین نظام اسلامی با راه انداختن جنگ روانی در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی تلاش می‌کنند بستر ناامیدی مردم را فراهم و آن را در جامعه تعمیم دهند، گفت: دشمنان از مطالبات به حق اقشار مردم به ویژه کارگران و فرهنگیان سوء استفاده و اهداف سیاسی مطبوع خود را پیگیری می کنند .

وی با بیان اینکه بزرگنمایی مشکلات صنوف در چهل سالگی انقلاب تصادفی نیست و از سوی بدخواهان کشور برنامه ریزی شده و یکی از راه های مقابله با آن افزایش آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه توسط فرهنگیان است، افزود : تحریم و پیگیری برنامه شکست خورده انزوای سیاسی ایران اسلامی از سال 1357 آغاز شده است و موضوع تازه ای نیست .

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی آموزش و پرورش باید در راستای امیدافزایی در جامعه باشد، افزود : دهه فجر فرصت مناسبی برای تببین دستاوردهای آموزشی در شهرستان شفت است .

وی با بیان اینکه مدارس بدون دانش آموز در سطح روستاهای شفت می تواند با همکاری شوراهای اسلامی ، دهیاران و معتمدین با محوریت آموزش پرورش تعیین تکلیف و زمینه واگذاری آن فراهم شود افزود : پیشنهاد واگذاری مدارس برای ایجاد واحدهای گردشگری می‌تواند در شورای آموزش و پرورش استان مطرح شود .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه فهرست مدارسی که نیاز به تهیه و یا تعویض سیستم گرمایشی دارند قبل از توزیع اعتبارات شهرستانی احصا و اعلام شود افزود : حضور خیرین مدرسه ساز نیازمند بستر سازی است و آموزش و پرورش بایستی اهتمام بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه فهرست مدارس حاشیه راه‌ها که نیازمند ایمن سازی است باید با همکاری گارگروهی متشکل از پلیس راهور ، آموزش و پرورش، راهداری و دهیاران و شوراهای اسلامی مربوط بروزرسانی شود، افزود : زیرساخت های اجرایی شدن ایمن سازی این مدارس باید پیگیری شود .

محسنی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه مزایای تجمیع برخی از مدارس ابتدایی در سطح روستاها باید برای خانواده ها تبیین شود، افزود : بهبود کیفیت آموزشی، کاهش هزینه ها و افزایش نشاط آموزشی در کلاس های درس از مزایای این طرح است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز