خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن:

شرط جذب سرمایه‌گذاری برقراری امنیت است/ استفاده از ظرفیت‌های غیر دولتی برای افزایش سرمایه‌گذاری در راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۹۲۲

عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن با بیان اینکه شرط اول برای جذب سرمایه‌گذاری در بخش حمل و نقل ریلی برقراری امنیت است، گفت: اتکا به بودجه در دستور کارمان نیست و به دنبال استفاده از ظرفیت‌های غیر دولتی برای افزایش سرمایه‌گذاری در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سعید رسولی در مراسم افتتاح یک دستگاه درزین پلیس (گشت ریلی پلیس) با بیان اینکه حمل و نقل ریلی استعدادهای زیادی برای ارائه خدمات به مردم و کشور دارد، گفت:‌ یکی از مهم‌ترین خدمات راه‌آهن و حمل و نقل ریلی می‌تواند استفاده از این ظرفیت در مدیریت بحران باشد.

وی ادامه داد: باید ظرفیت‌های راه‌آهن برای کنترل شرایط بحران در اختیار کشور قرار بگیرد. در همین راستا اخیراً اولین آمبولانس ریلی را هم در لرستان حد فاصل درود – اندیمشک افتتاح کردیم که هم به کاربران حمل و نقل ریلی این مسیر و هم افرادی که در حاشیه این خط ریلی زندگی می‌کنند خدمات ارائه خواهد کرد.

عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن با بیان اینکه هدف ما در برنامه‌ریزی بودجه استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های غیر دولتی است، گفت: باید میزان سرمایه‌گذاری در راه‌آهن را در طرح‌های توسعه از طریق ظرفیت‌های موجود در بخش‌های غیر دولتی افزایش دهیم.

رسولی ادامه داد: اتکا به بودجه در دستور کار ما نیست و اقدامات قابل توجهی هم برای استفاده از بازار سرمایه در جهت افزایش سرمایه‌گذاری در حمل و نقل ریلی انجام شده است.

وی تاکید کرد: به طور قطع سرمایه‌گذاری در محیطی انجام می‌شود که شرط اول یعنی امنیت را دارا باشد و حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راه‌آهن نشان می‌دهد که این فعالان اقتصادی احساس امنیت در این صنعت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز