خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان اعلام کرد:

طول شبکه فاضلاب شهر زنجان به 319 کیلومتر رسید

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۷۱۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در این شرکت برای برخورداری شهروندان زنجانی از خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب میزان طول شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر به 319 کیلومتر در سال جاری رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر با اشاره به احداث بیش از 42 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان طی چهار سال اخیر اظهار داشت: طول شبکه فاضلاب شهر زنجان در این مدت بیش از 16 درصد افزایش یافته است.

وی به توسعه 72 کیلومتری شبکه فاضلاب شهرهای استان زنجان از سال 93 تا سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از 18 هزار انشعاب فاضلاب برای مشترکین استان زنجان نصب و راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان آحاد انشعابات فاضلاب نصب شده از سال 93 تا دی‌ماه سال جاری را نیز بیش از 25هزار واحد اعلام کرد و گفت: در نظر داریم میزان برخورداری از خدمات جمع آوری و دفع فاضلاب در شهرهای استان زنجان با شتابی بیش از پیش ادامه یابد.

جزء قاسمی تصریح کرد: آحاد مشترکین فاضلاب در شهر زنجان طی چهار سال اخیر با 45 درصد افزایش به بیش از 75 هزار واحد افزایش یافته است که این آمار حکایت از عزم جدی شرکت آب و فاضلاب برای توسعه خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب دارد.

وی تعداد کل مشترکین فاضلاب استان زنجان را بیش از 64 هزار فقره اعلام کرده و گفت: این تعداد نسبت به سال 93 بیش از 81 درصد رشد را نشان می دهد.

این مسئول گفت: برای جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر زنجان بیش از 5 کیلومتر خط انتقال احداث شده است که سالانه حجم قابل توجهی از فاضلاب را برای بازگردانی در صنعت و کشاورزی به تصفیه خانه این شهر هدایت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز