خبرگزاری کار ایران

عبداللهی در تذکر شفاهی:

اگر شعار هر ایرانی یک شغل اجرا می‌شد، تا این حد مشکل بیکاری نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۶۹۸

نماینده مردم اهر گفت: اگر شعار هر ایرانی یک شغل اجرا می شد قطعا تا این حد مشکل بیکاری نداشتیم، مردم می پرسند چرا انقدر افراد دارای شغل های متعدد هستند و از چندین جا حقوق می گیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها با استناد به بند ۹ اصل سوم قانون اساسی، اظهار داشت: امروز شاهد میلیون ها جوان بیکار هستیم اما در عین حال بعضی از افراد چندین شغل دارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر شعار هر ایرانی یک شغل اجرا می شد قطعا تا این حد مشکل بیکاری نداشتیم، مردم می پرسند چرا انقدر افراد دارای شغل های متعدد هستند و از چندین جا حقوق می گیرند.

وی در تذکر به سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی ، افزود: تامین "ام آر آی" برای بیمارستان اهر لازم است، همچنین سی تی اسکن بیمارستان اهر خراب شده و مردم تا تبریز می‌روند، مردم هریس مدت‌هاست که تقاضای دستگاه اکو و ماموگرافی دارند که امیدواریم وزارت بهداشت در مقام تامین نیازهای مردم گام جدی بردارد.

عبداللهی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، گفت: به جای استفاده از بازنشسته‌ها از جوانان تحصیل کرده استفاده شود تا کیفیت کار ارتقا یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز