خبرگزاری کار ایران

برگزاری ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد در 21 رشته

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۲۶۱

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد در 21 رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدفاضل یوسفی در نشست با خبرنگاران گفت: ششمین المپیاد ورزشی محلات یزد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هشت رشته تیمی و 13 رشته انفرادی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار رشته ورزشی ویژه جانبازان نیز در این دوره از مسابقات المپیاد دیده شده است ادامه داد: امسال برای رشته های تیمی سقف گذاری شده و 40 رشته ورزشی با کیفیت استانی برای این دوره انتخاب می شوند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه شهروندان از شهرستان‌های استان نیز امکان حضور در این مسابقات را دارند اضافه کرد: رشته‌‌های انفرادی این دوره از رقابت‌‌ها شامل تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی، شطرنج، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ، دارت، طناب‌زنی، طناب کشی، بازی های محله‌ای و ... است.

وی بیان داشت: رشته‌های تیمی این دوره از المپیاد نیز شامل دژابال، هفت سنگ، کبدی، هندبال، طناب‌کشی، والیبال، بسکتبال، فوتسال و ... است که علاقمندان تا پایان دی ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد هدف از برگزاری این المپیاد را افزایش شور و نشاط اجتماعی و تحرک در بین شهروندان خواند و گفت: کم تحرکی تهدیدی برای سلامت روحی و اجتماعی شهروندان به شمار می رود و تلاش ما این است که تمامی اقشار مختلف جامعه ورزش را در دستور زندگی خود قرار دهند و به صورت متداوم به آن بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: ترویج ورزش در محلات علاوه بر تامین سلامتی خانواده‌ها، موجب همگرایی، نشاط، اخلاق و همدلی اعضای خانواده می شود.

این فعالیت ورزشی دقیقا با فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزش شهروندی و گردشگری در هم تنیده شده است و بدین معناست که هیچ مرز مشخصی میان این فعالیت ها نیست.

یوسفی شروع رقابت‌ها را از پنجم بهمن ماه اعلام کرد و اظهار داشت: این رقابت‌ها تا 22 بهمن به طول می‌کشد اما با حضور برگزیدگان آیین اختتامیه ویژه‌ای برگزار می شود که با لوح تقدیر و تندیس و جوایز نقدی از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تمامی افراد در سنین و رده‌های مختلف حتی افراد با سن بالا می ‌توانند در رشته‌ های مختلف به تفریح و رقابت بپردازند تصریح کرد: سال پیش بیش از 9 هزار نفر در 26 رشته نام‌نویسی کردند و استقبال شهروندان از این المپیاد بی نظیر بود و در سال جاری نیز روند نام نویسی مطلوب بوده استقبال خوبی صورت گرفته است که پیش‌بینی می شود بیش از سال گذشته حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز