خبرگزاری کار ایران

هنرمند و سرتیپی مطرح کردند:

آنچه در جشنواره فیلم فجر کمبودش حس می‌شد، نظم بود

asdasd
کد خبر : ۷۱۷۱۲۵

محمدرضا هنرمند می‌گوید: همواره در سالیان گذشته ما در ادوار مختلف جشنواره فجر با کمبود نظم رو به رو بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا هنرمند (کارگردان فیلم سینمایی سمفونی نهم) با اشاره به انتشار جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر گفت: همواره در سالیان گذشته ما در ادوار مختلف جشنواره فجر با کمبود نظم رو به رو بودیم و این اقدام مثبت نویدبخش این است که امسال شاهد نظم مناسب و درخوری در برگزاری این رویداد سینمایی هستیم.

او درباره امکانی که از این طریق برای مخاطبان و علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های جشنواره فجر فراهم می‌شود، توضیح داد: قطعاً رعایت چنین نظمی به تماشاگران کمک می‌کند تا با خیالی آسوده بتوانند به انتخاب آثار موردنظر خود پرداخته و به تماشای آن‌ها بنشینند.

هنرمند ادامه داد: ضمن آنکه نظمی که با این اقدام ایجاد شده است، یاری‌دهنده دست اندرکاران و عوامل فیلم‌هایی که در جشنواره فجر نیز حضور دارند هم خواهد بود و به آن‌ها نیز کمک خواهد کرد.

این سینماگر همچنین بیان کرد: حضور مردم در جشنواره فجر بسیار در پرشور برگزار شدن جشنواره و افزایش حجم مخاطبان این رویداد سینمایی تاثیرگذار خواهد بود و امیدوارم که دبیران دوره‌های آینده چنین نظمی را در کارهایشان داشته باشند.

علی سرتیپی (تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما) نیز  با بیان اینکه از انتشار جدول نمایش فیلم‌های جشنواره فجر تعجب کرده است، گفت: اقدام صورت گرفته مثبت است ولی امیدوارم که روی فروش و استقبال از برخی فیلم‌ها تأثیر نگذارد. اما اینکه حق انتخاب را در اختیار مردم قرار دهیم بسیار خوب است.

او درباره لزوم تاثیرگذاری برگزاری منظم‌تر جشنواره فجر با انتشار این جدول، بیان کرد: خوشبختانه هر سال شاهد بهبود شرایط و منظم‌تر شدن برگزاری جشنواره هستیم، امسال هم در معرفی فیلم‌ها، اعلام سالن‌های میزبان جشنواره و جدول نمایش فیلم‌ها زودتر اقدام شد که بسیار خوب بود و امیدواریم که این نظم تا پایان جشنواره هم ادامه داشته باشد. همه جهان اتفاقات خوبی با نظم رخ می‌دهد و ان‌شاالله که در جشنواره هم همینطور باشد.

این پخش‌کننده و مدیرسینما همچنین بر تأثیر مثبت انتشار جدول نمایش فیلم‌ها بر استقبال بیشتر متقاضیان تاکید کرد.

سرتیپی همچنین حضور گسترده مردم در جشنواره فیلم فجر را اینطور ارزیابی کرد: این مسئله را می‌توان از این جهت ارزیابی کرد که واگذاری درآمد حاصل از فروش فیلم‌ها به صاحبان آثار حاضر در جشنواره فجر اقدام پسندیده‌ای است و هرچقدر تماشاگر بیشتر باشد تهیه‌کنندگان نیز سود آن را می‌برند. همچنین تهیه‌کنندگان خیالی آسوده درباره نمایش عمومی فیلم‌ها دارند و درآمد مدنظر را کسب می‌کنند. این روند مثبت دیگری است که جشنواره امسال دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز