خبرگزاری کار ایران

«دلبند» نماینده ایران در شصت و نهمین جشنواره فیلم برلین+تیزر

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۴۹۲

مستند «دلبند» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه‌کنندگی الهه نوبخت در بخش Culinary Cinema، سینما و فرهنگ غذا، شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم برلین پذیرفته شد.

 به گزارش ایلنا، در دعوت نامه‌ی فیلم دلبند آمده: «ما با یک ریتم مناسب در فیلم، شیفته زنی شدیم که خستگی ناپذیر مراقب حیوانات و مردم است»

این مستند برای جایزه بزرگ 50 هزار یورویی جشنواره برلین برای بهترین فیلم مستند به رقابت می‌پردازد.

مستند «دلبند» قصه زندگی دشوار اما شیرین یک مادر هشتاد و سه ساله و تنها به نام «فیروزه» است که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه‌های البرز دارد.

بخش کالینری جشنواره برلین  به فرهنگ غذایی، ارتباط با طبیعت و تغییرات آب و هوایی می‌پردازد، فیلم‌های منتخب در این بخش سعی دارند تبعات توجه به قدرت صنعت و شرایطی که منجر به بی‌اهمتی تأثیر آن در جهان شده است را نشان دهند.

«دلبند» بهمن ماه امسال نیز درمیان پنج مستند برتر جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

این مستند محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است که پخش بین‌الملل این فیلم را هم نیز به عهده دارد.

شصت‌ونهمین جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۷ تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۹ (۱۸ تا ۲۸ بهمن) در آلمان برگزار می‌شود و امسال  «ژولیت بینوش» بازیگر برنده اسکار فرانسوی به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی این رویداد سینمایی انتخاب شده است.

حجم ویدیو: ۹.۵۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز