خبرگزاری کار ایران

نگرانی پوچتینو از مصدومیت ‌هری کین

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۲۶

پوچتینو، سرمربی تاتنهام اعتراف کرد که اگر هری کین به خاطر مصدومیتش از ناحیه قوزک در بازی مقابل منچستریونایتد خانه‌نشین شود، در حالی که سون هئونگ مین هم برای حضور در جام ملت‌های آسیا غایب است، ضربه سنگینی به سفیدپوشان لندن وارد خواهد آمد.

به گزارش ایلنا، کین در شب باخت خانگی یک بر صفر تاتنهام به منچستریونایتد لنگان‌لنگان زمین بازی را ترک کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که دیگر بازیکن کلیدی تاتنهام، سون هئونگ مین هم به امارات سفر خواهد کرد تا تیم ملی کره جنوبی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند و احتمالاً تا روز نخست ماه فوریه (12 بهمن) هم قادر به برگشتن به ترکیب تاتنهام نخواهد بود.

پوچتینو پس از بازی به شبکه بی‌بی‌سی گفت: «نگرانی من از آن است که تکل بدی که روی پای هری کین زده شد باعث آسیب‌دیدگی شدید او شده باشد. بازیکن منچستریونایتد عمداً آن تکل را نزد اما باز هم تکل بدی بود و باعث ورم قوزک پای کین شده است و او به همین دلیل بعد از بازی می‌لنگید. ما سون را به خاطر بازی در جام ملت‌های آسیا از دست می‌دهیم و اگر هری کین هم مصدوم شود، ضربه سنگینی خواهیم خورد.»

سرمربی آرژانتینی تاتنهام ادامه داد: «این خطرات در هر تورنمنتی وجود دارد. مردم از من انتقاد می‌کردند که چرا در بازی مقابل ترانمیر 20-15 دقیقه به هری کین میدان دادم. من به شما گفته بودم مصدومیت زمانی رخ می‌دهد که فکرش را نمی‌کنید و امروز هم دیدید که بازیکن ما در آخرین صحنه بازی مصدوم شد. اول از همه ما باید وضعیت او و موسی را ارزیابی کنیم و امیدواریم که مساله‌اش جدی نباشد. بعد از آن باید تلاش کنیم تا راهی برای بازی بدون او پیدا کنیم اما امیدواریم که این مصدومیت او را برای مدتی طولانی خانه‌نشین نکند. من فکر می‌کنم مصدومیت موسی خیلی شدید نیست اما باز هم باید منتظر ماند و دید. مشکل او از ناحیه کشاله ران و خفیف است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز