خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

تشكیل كمیته برنامه‌ریزی برای عملیاتی‌كردن منویات مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی)

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۰۵

برای پیشگیری از هرگونه تحریف، تحمیل و تضعیف سند تحول بنیادین، در فرایند اجرا نیازمند پایش و مراقبت دائم و مستمر دارد.

ایلنا: محمدیان، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، از تشكیل كمیته طراحی الگو و تولید و تدوین برنامه برای اجرایی‌كردن فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) در دیدار با معلمان و فرهنگیان كشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدیان در جلسة شورای برنامه‌ریزی این سازمان خواستار شكل‌گیری كارگروه تولید برنامه، در راستای تحقق رهنمودهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) شد و تأكید كرد: این كمیته، باید با بهره‌مندی از تجربیات متخصصان، اعضای هیئت علمی سازمان و كارشناسان دفتر‌های تألیف و تولید محتوا، در این زمینه طرحی جامع و كامل ارائه كند.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش، دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) را دیداری مبارك و فرخنده دانست و گفت: رهنمودهای مستقیم ایشان، حكایت از اهمیت و جایگاه ویژه سازمان پژوهش دارد و این توجه مایه فخر و مباهات است و برای ما تكلیف، مسئولیت و تعهد به همراه دارد.

وی با اشاره به اینكه برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های سالیانه سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) تغییر خواهد كرد، افزود: ایشان بسیار صریح، واضح و شفاف مطالبات خویش را از دستگاه وزارت آموزش و پرورش اعلام كردند. براین‌اساس، باید با بازبینی و بررسی مجدد، میزان تطابق و تفاوت نتایج حاصل از برنامه‌ریزی‌ها، احصا و با منویات معظم‌له سنجیده شود.

معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش با تأكید بر اجرای تمام بندهای سند تحول بنیادین به‌دور از هر‌گونه شتاب‌زدگی افزود: برای پیشگیری از هرگونه تحریف، تحمیل و تضعیف سند تحول بنیادین، در فرایند اجرا نیازمند پایش و مراقبت دائم و مستمر دارد.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی را فصل‌الخطاب رهنمودهای ارزشمند رهبر انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) دانست و افزود: باید پژوهشكده برنامه‌ریزی درسی، برای ارائه الگو و تولید برنامه به‌صورت جدی وارد عرصة كار شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خاتمه افزود: «معارف مدنی» از واژگان كلیدی جدید در بیانات گهربار مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) است كه در دستور قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز