خبرگزاری کار ایران

به دلیل شدت سرما رخ داد؛

تعطیلی مدارس نوبت صبح منطقه سربند در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۶۲۷

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهر و روستای منطقه سربند شهرستان شازند فردا سه‌شنبه در نوبت صبح تعطیل است.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: تمامی مدارس دوره تحصیلی شهر و روستای منطقه سربند شهرستان شازند به دلیل بارش برف، سرما و لغزندگی جاده‌ها و معابر در نوبت صبح روز سه شنبه 25 دی ماه تعطیل است. مابقی مدارس شهرستان شازند همانند روزهای عادی فعالیت می‌کنند.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان مرکزی، نقشه های پیش بینی وضع هوا نشان دهنده از تداوم فعالیت سامانه بارشی تا ساعات عصر و اوایل شب امروز در استان بوده و پس از آن سامانه بارشی از استان خارج می‌شود. خروجی کنونی مدل های پیش بینی وضع هوا حاکی از ورود موج بارشی جدیدی از روز چهارشنبه به کشور است که استان مرکزی را نیز از ساعات عصر روز چهارشنبه تا بامداد جمعه تحت تاثیر قرار می دهد و به دلیل هسته سرد این سامانه عمده بارش های آن به صورت بارش برف است.

همچنین این سامانه موجب افزایش سرعت وزش باد در روز پنجشنبه می شود که به دلیل بارش برف در استان به ویژه در مناطق کوهستانی وقوع کولاک برف در استان پیش بینی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز