خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن روز پرستار در بیمارستان میلاد تهران

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۴۶۲

رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد با تبریک روز پرستار گفت: هدف از برگزاری جشن های مناسبتی در بیمارستان برای قدردانی از زحمات کارکنان است.

به گزارش ایلنا، علی فتاحی افزود: پرستاری در کنار زیبایی‌هایی که دارد حرفه بسیار سختی است بنابراین چیزی که میتواند کار را آسان کند زیبا دیدن کار است.

وی پرستاری در بیمارستان میلاد را سخت‌تر از سایر بیمارستان‌ها دانست و اظهار داشت: بی‌جهت نیست که رئیس‌جمهور محترم و دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی برخدمات مطلوب بیمارستان میلاد تاکید کردند و این مهم جز با عملکرد کارکنان بیمارستان حاصل نشده است.

رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد خاطرنشان کرد: چند خواسته از کارکنان بیمارستان دارم، اول اینکه ارتباط با بیماران را بیشتر کنید، دوم اینکه فرهنگسازی کنید که کار خوب را خوب انجام دهیم و سوم اینکه فرآیندگرا باشید و آخر اینکه در تغییرات به سمت کمال حرکت کنید.

در ادامه محمودرضا فیاض (مدیرعامل بیمارستان میلاد) نیز با تبریک روز پرستار گفت: جا دارد یادی کنم از موحوم دکتر نوربخش که با از دست دادن وی معنی حسرت را به طور عمیق درک کردم.

 وی تصریح کرد: همه ما علاقمند به خدمت به جامعه کارگری و بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی هستیم.

او با تشکر خاص از پرستاران اظهار داشت: انتخاب پرستاران نمونه از میان نمونه‌ها کار بسیار سختی است.

در این مراسم از پرستاران نمونه بیمارستان میلاد با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز