خبرگزاری کار ایران

خانه مطبوعات استان ایلام و حرف‌ها و حدیث‌ها

کد خبر : ۷۱۵۴۵

براساس شنیده‌ها مدتی است اختلاف نظرها و مناسبات بین اعضای منتخب خانه مطبوعات آن قدر بالا گرفته که حرف و حدیث‌های بسیاری را در محافل رسانه‌ای به دنبال داشته است.

ایلنا: واپسین روزهای اسفندماه گذشته خبری روی خروجی برخی از خبرگزاری‌ها قرار گرفت که حکایت از وجود اراده برخی از مسئولان خانه مطبوعات استان، برای تقدیر از فعالان رسانه و پرداخت عیدی به این قشر را با خود داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایلام، براساس این خبر از  سوی رییس خانه مطبوعات ایلام، قرار بود به میمنت سال نو با پرداخت مبلغی از فعالیت فعالان رسانه در این استان تجلیل شود. هر چند میزان این عیدی، بهانه نوشتن این یادداشت نیست. اما نغض این عمل و توجه مسوولان خانه مطبوعات به فعالان این عرصه خودکاری در خور تقدیر بود. اما این روزها و با گذشت بیش از یک ماه از وعده خانه مطبوعات تاکنون نه خبری از پرداخت عیدی به خبرنگاران بود و نه خبرهای خوشی از مناقشات بین اعضای این نهاد به گوش می رسد. براساس شنیده ها مدتی است اختلاف نظرها و مناسبات بین اعضای منتخب خانه مطبوعات آنقدر بالا گرفته که حرف و حدیثهای بسیاری را در محافل رسانه ای به دنبال داشته است.

شائیه بروز اختلاف و دو دستگی بین اعضای این نهاد منفی برای احراز ریاست خانه مطبوعات، اکنون سبب شده است فعالان رسانه با نگرانی اخبار را پیگیری کرده و از بروز این اختلالات که در دراز مدت منافع نشریات استان را به مخاطره می اندازد ناخشنود باشند.

این اختلاف نظرها که از سوی برخی به باندبازی برای کسب صندلی ریاست و از سوی برخی دیگر به اعمال فشار برای تاثیرگذاری مدیران دولتی در سیاست‌های خانه مطبوعات تلقی می‌شود.

فعالان رسانه را به انفعال و سردرگمی کشانده تا آنجا که بسیاری ادامه این مناقشات را سبب دل زدگی فعالان رسانه این نهاد و از دست رفتن جایگاه واقعی آن به عنوان نماینده قشر رسانه‌ای می‌داند و منتظرند تا وضعیت این نهاد حامی حقوق اصحاب رسانه با ارائه بیانه‌ای رسمی و تصمیم گیری مستند به آرای اعضای منتخب آن به زودی برای تنویر افکار عمومی اقشار باید تا بیش از پیش به دل زدگی این فعالان رسانه ای منجر نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز