خبرگزاری کار ایران

بخشدار امامزاده عبدالله آمل خبرداد:

نجات دو نفر در جنگل های بخش امامزاده عبدالله آمل

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۳

بخشدار امامزاده عبدالله آمل از نجات دو نفر کوهنورد در جنگل‌های این بخش خبرداد.

ایلنا: بخشدار امامزاده عبدالله آمل از نجات دو نفر کوهنورد در جنگل‌های این بخش خبر داد.

به گزارش خبرتگار ایلنا از آمل،یحیی عسکری‌پور، ظهر امروز، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: این دور کوهنورد در مورخه 19/2/92 بدون اطلاع از دستگاه‌های گردشگری، و در دست داشتن نقشه منطقه راهی جنگل‌های بخش امامزاده عبدالله می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در هنگام کوهنوردی، استفاده از یک بلد محلی به عنوان راهنما لازمه کار است، اظهار داشت: متاسفانه این دو نفر، بدون داشتن نقشه از بلد محلی نیز استفاده نکردند.

عسکری‌پور خاطرنشان کرد: از اصول کوهنوردی ست كه داشتن تجهیزات از ملزومات است. اما آنها تجهیزات لازم در این سفر را به همراه نداشتند.

بخشدار امامزاده عبدالله(ع) تصریح کرد: این دو نفر به منظور تفریح و پیاده روی وارد جنگل الیمستان دهستان چلاو بخش امامزاده عبدالله آمل شدند که به‌علت شرایط جوی وجنگلی مفقود شدند.

وی افزود: پس از تلاش یک روزه نیروهای امداد هلال احمر و کوهنوردی در ساعت 11صبح بیستم اردیبهشت ماه با سلامت کامل نجات یافتند.

عسکری پور تاکید کرد: کوهنورادن هنگان مراجعت به کوه و جنگل‌های آمل به‌دلیل وسیع بودن منابع طبیعی در شهرستان آمل لازم است به نکات ایمنی کوهنوردی را کاملا رعایت کنند تا دچار مشکلی نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز