خبرگزاری کار ایران

سنندجی خبر داد:

رسیدگی به تخلفات راننده های اتوبوس از طریق پیامک

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۳۱

شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی می توانند با ارسال پیامک به شماره 30004165 موضوع تخلف را اعلام کنند.

ایلنا: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از راه اندازی سیستم رسیدگی به تخلفات از طریق پیامک خبر داد و گفت: شهروندان می توانند از طریق پیامک هرگونه تخلف در اتوبوسرانی را اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفی می توانند با ارسال پیامک به شماره 30004165 موضوع تخلف را اعلام کنند.

وی ادامه داد: شهروندان حتما باید در پیامک خود نوع تخلف و پلاک اتوبوس را ذکر کنند تا نصبت به تشکیل کمیته انضباطی و بررسی تخلف اقدام شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با تاکید براینکه نظارت دقیق بر ناوگان و عملکرد راننده ها وجود دارد اظهار کرد: کلیه مراحل بررسی تخلف و برخورد با آن از طریق پیامک به استحضار شهروندان می رسد و تخلفات در پرونده رانندگان ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه چنانچه تخلفات راننده ای بیش از حد مجاز باشد از سیستم حذف خواهد شد گفت: البته شهروندان می توانند از طریق این سامانه و پیامک تقدیر و نظرات خود را نیز مطرح کنند همچنین علاوه بر این سامانه پیامکی، سامانه 1888 و 137 نیز برای اعلام تخلفات، تقدیر و ارایه پیشنهادات و انتقادات شهروندان نیز فعالیت دارند تا بتوانیم نظارت دقیق تر و بهتری بر عملکرد ناوگان داشته باشیم و رضایت شهروندان را بیش از پیش جلب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز