خبرگزاری کار ایران

توضیحات پلیس درباره شایعات قتل مردی در شهر اراک/خودکشی جوان ۲۵ ساله در خودرو

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۷۹

به دنبال شایعاتی مبنی بر به قتل رسیدن یک جوان ۲۵ ساله در شهر اراک، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اطلاعیه ای این موضوع را شفاف سازی کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره خبر اعلام کرد: روز شنبه شانزدهم دی ماه سال جاری خانواده یک جوان ۲۵ ساله اراکی با مراجعه به پلیس آگاهی استان گزارشی از فقدان فرزندشان اعلام کردند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس و بنا بر اظهار بستگان، این جوان دارای مدرک کارشناسی مکانیک و بیکار بوده و به علت مشکلات فراوان، دچار افسردگی شدید می شود و در تابستان امسال نیز یک بار اقدام به خودکشی کرده که موفق نمی شود.

با آغاز تحقیقات، اطلاعاتی از حضور این جوان در یکی از محله های شهر اراک به دست می آید تا اینکه یک شنبه شب این فرد در تماس با خانواده اش از آنان طلب حلالیت کرده و دیگر تماس های خود را پاسخ نمی دهد.

سرانجام در ساعات پایانی همان شب، چند کارگر یک کوره آجر پزی در حوالی شهر اراک در حال مراجعه به منزل شان، خودرویی را در یک محل صعب العبور مشاهده می کنند و با توجه به عدم پاسخگویی جوانی که در خودرو دراز کشیده بود، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام می‌کند.

با حضور تیم گشت انتظامی در محل و با هماهنگی با مراجع قضائی شیشه خودرو شکسته و مشاهده می‌شود که این جوان ظرف زغالی را در داخل خودروی خود قرار داده و با بالا کشیدن شیشه ها و قفل کردن درها به علت استنشاق گاز سمی ناشی از سوختن زغال جان خود را از دست داده که مرگ او توسط پزشکی قانونی مورد تایید قرار می گیرد و جسد وی برای بررسی بیشتر و تعیین دقیق علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده می شود.

لازم به ذکر است که این فرد هیچ گونه سابقه کاری در شرکت های تولیدی اراک نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز