خبرگزاری کار ایران

جام جهانی فوتبال ساحلی- تاهیتی؛

15 خرداد، جام‌جهانی ساحلی قرعه کشی می‌شود

کد خبر : ۷۱۴۸۹

قرعه‌کشی این رقابت‌ها 15 خرداد در شهر پاپیته تاهیتی برگزار می‌شود و 4 گروهی که تیم‌ها در آن قرار می‌گیرند مشخص می‌شود.

فیفا در نامه‌ای به فدراسیون‌های فوتبالی که به جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرده‌اند، خبر داد که جام جهانی فوتبال ساحلی، 15 خرداد 92 قرعه کشی می‌شود.

به گزارش ایلنا، قرعه‌کشی این رقابت‌ها 15 خرداد در شهر پاپیته تاهیتی برگزار می‌شود و 4 گروهی که تیم‌ها در آن قرار می‌گیرند مشخص می‌شود.

فیفا در نامه‌ای به فدراسیون هایی که تیم‌های ملی ساحلی آنها به مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی صعود کرده‌اند، اعلام کرد که شهر پاپیته تاهیتی میزبان محل برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی جام جهانی 2013 است. این رقابت‌ها از 27 شهریور تا 6 مهر 92 برگزار می‌شود و تاکنون تکلیف 11 تیم از 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها مشخص شده است.

از قاره آسیا تیم‌های ایران، ژاپن و امارات، از اروپا تیم‌های اسپانیا، روسیه، اوکراین، هلند، از آمریکای جنوبی تیم‌های برزیل، آرژانتین و پاراگوئه حضورشان در جام جهانی قطعی شده تا به همراه تاهیتی میزبان رقابت‌ها 11 تیم حاضر در بازی‌ها باشند.

5 تیم دیگر رقابت‌ها از آفریقا(2 تیم)، آمریکای شمالی و منطقه کونکاکاف(2 تیم) و اقیانوسیه(یک تیم) به این ترتیب مشخص می‌شوند که در منطقه آفریقا، بازی‌های مرحله مقدماتی از یک تا 5 خرداد 92، در منطقه آمریکای شمالی و کونکاکاف رقابت‌ها در حال برگزاری است و فردا مشخص می‌شود چه تیم‌هایی از این منطقه به جام جهانی صعود می‌کنند. تیم صعود کرده از منطقه اقیانوسیه هم مردادماه مشخص می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز