خبرگزاری کار ایران

پس از کسب ۱۲ مدال در اوزان فرد؛

هوگوپوشان اوزان زوج بدنبال کسب سکوی قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۳

سومین دوره تورنمنت بین‌المللی تکواندو تونس از صبح روز گذشته با حضور 5 كشور (تونس، ایران، لیبی، فرانسه و الجزایر) درسالن شهر نابول به میزبانی كشور تونس در حال برگزاری است.

دومین روز از سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو تونس با برگزاری رقابت‌ها در اوزان زوج در سالن شهر نابول پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، سومین دوره تورنمنت بین‌المللی تکواندو تونس از صبح روز گذشته با حضور 5 كشور (تونس، ایران، لیبی، فرانسه و الجزایر) درسالن شهر نابول به میزبانی كشور تونس در حال برگزاری است.

بنا بر برنامه ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، از ساعت 12 امروز به وقت تهران، تكواندوكاران در دو بخش بانوان و آقایان در اوزان زوج برای ایستادن بر سكوی‌های قهرمانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در نخستین روز از این مسابقات هوگوپوشان کشورمان در رقابت‌های اوزان فرد و در دو بخش بانوان و آقایان موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ (7مدال طلا،4 نقره و یك برنز) شدند.

نخستین روز از سومین دوره تورنمنت بین‌المللی تونس در حالی شب گذشته با برگزاری رقابت‌های اوزان فرد به اتمام رسید كه ملی‌پوشان كشورمان در دو بخش بانوان و آقایان موفق به كسب 12 مدال رنگارنگ(7 مدال طلا، 4 نقره و یك برنز‌) شدند.

در بخش بانوان
دینا پوریونس، پریسا قربانی و پریسا فرشیدی به ترتیب به نشان طلا اوزان(یک، سه و پنج) دست یافتند
همچنین ریحانه محمدی در وزن سوم با کسب مدال نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز