خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

خلق حماسه سیاسی بسیجیان حضور گسترده در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۸۲

خدمات بسیجیان در عرصه اقتصادی به خصوص در ایام فراغت جوانان چشمگیر است.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خلق حماسه سیاسی بسیجیان حضور گسترده در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری در جمع فعالان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با اشاره به این که خدمات بسیجیان در عرصه اقتصادی به خصوص در ایام فراغت جوانان چشمگیر است، گفت: بسیجیان باید با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه نقش خود را در عرصه سیاسی نیز به نمایش بگذارند.

وی ولایت مداری، کارآمدی و داشتن سابقه درخشان را از ویژگی‌های نامزدهای ریاست جمهوری خواند و افزود: بسیجیان می‌توانند با شناخت نامزدها نسبت به آگاه کردن سایر افراد جامعه نیز برای انتخاب اصلح موثر باشند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) از بسیج به عنوان شجره طیبه اظهار داشت: از صفات شجره طیبه داشتن ریشه محکم، شاخه‌های بلند و مفید و موثر بودن آن در هر زمان است که بسیجیان بعد از تشکیل بسیج همه این صفات را نشان دادند.

وی موثر بودن بسیجیان در هر زمانی را با توجه به تناسب آن از شاخصه‌های مهم بسیج دانست و بیان کرد: در بسیج سازندگی بسیجیان خدمات خود را نشان دادند از زمان هشت سال دفاع مقدس گرفته تا بلایای طبیعی مثل زلزله که در نوع خود حرکتی ارزشمند و خداپسندانه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری پر کردن اوقات فراغت جوانان را در ایام تعطیل برای عرصه سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی از کارهای مهم و ارزشمند در مقابله با تبلیغات و ترفند دشمنان عنوان کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز