خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شركت بازرگانی دولتی ایران:

370هزارتن گندم خریداری شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۷۱

با آغاز خرید تضمینی گندم در 4 استان خوزستان، فارس، بوشهر وكرمانشاه تاكنون بیش از 370 هزارتن گندم به نرخ تضمینی از كشاورزان توسط بخش دولتی خریداری شده است.

مدیرعامل شركت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: با آغاز خرید تضمینی گندم در 4 استان خوزستان، فارس، بوشهر وكرمانشاه تاكنون بیش از 370 هزارتن گندم به نرخ تضمینی از كشاورزان توسط بخش دولتی خریداری شده است.

به گزارش ایلنا، عباس قبادی درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم از کشاورزان، گفت: میزان خرید تضمینی گندم در استان خوزستان با فعالیت 90 مركز خرید شركت بازرگانی دولتی ایران به 280 هزارتن و در استان فارس به بیش از 46 هزارتن گندم رسیده است.

معاون وزیر صنعت با اعلام اینکه دراستان بوشهر نیز كار خرید تضمینی گندم از كشاورزان با خرید 37 هزارتن تا كنون، پیگیری می شود، تصریح کرد: به علاوه اینكه خرید گندم از نقاط گرمسیری استان كرمانشاه آغاز و تاكنون بیش از 281 تن خریداری شده است.

مدیرعامل شركت بازرگانی دولتی ایران اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت خرید تضمینی گندم معمولی به نرخ 720 تومان و گندم دوروم به قیمت 750 تومان وافزایش 70 درصدی قیمت خرید و همچنین ایجاد شرایط پرداخت به موقع وجوه گندم های خریداری شده، كشاورزان تمایل بیشتر ی دارند تا گندم ‌های خود را به بخش دولتی بفروشند.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت در پایان با اعلام اینكه مابه التفاوت افزایش قمیت قبلی وفعلی به كشاورزانی كه قبل از ابلاغ شدن قیمت جدید، گندم خود را به مراكز خرید تحویل داده اند، پرداخت خواهد شد، خاطرنشان کرد: با اعمال نرخ‌های جدید میزان خرید تضمینی به نسبت بیشتری افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز