خبرگزاری کار ایران

تمام بلیت‌های «کنسرتی برای بهنام» فروخته شد؛

بهنام صفوی در بیمارستان؛ طرفداران غمگین او در کنسرت

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۶۰۲

«سیروان خسروی»، «زانیار خسروی» و «شهاب رمضان»، آهنگ‌هایی از «بهنام صفوی» را در قالب «کنسرتی برای بهنام» اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امشب کنسرتی با عنوان «کنسرتی برای بهنام» در سالن همایش ایرانیان برگزار می‌شود.

طی این کنسرت، «سیروان خسروی»، «زانیار خسروی» و «شهاب رمضان»، آهنگ‌هایی از «بهنام صفوی» را اجرا می‌کنند. میزان استقبال از این کنسرت به اندازه‌ای بود که سایت «ایران کنسرت» برای دقایقی مختل شد و پس از رفع این اختلال، تمام بلیت‌های این کنسرت به فروش رفت.

پیش‌تر شایعه‌های مبنی بر درخواست کمک مالی خانواده صفوی از مردم برای ادامه درمان این خواننده منتشر شده بود که این درخواست با بیانیه خانواده صفوی تکذیب شد. حالا اما سه دوست این خواننده تصمیم گرفتند در حرکتی متفاوت، با اجرای کنسرتی، تمام عوائد حاصل از آن را به ادامه درمان این خواننده جوان اختصاص دهند.

در جریان این همراهی، هیچیک از خوانندگان، سالن همایش ایرانیان، اداره اماکن و دیگر نهادهای ذی‌نفع، وجهی را دریافت نکرده و تمامی درآمد این کنسرت به خانواده صفوی تعلق می‌گیرد. این در حالی است که خانواده صفوی با هر گونه کمک ملی توسط مردم و حتی دوستان این خواننده مخالفت کرده اما موافق این شکل همیاری برای ادامه روند درمان «بهنام» بودند.

«بهنام صفوی» متولد ۱۵ تیر ۶۲ در شیراز است که فعالیت رسمی خود در حوزه موسیقی را از ابتدای دهه ۸۰ آغاز کرد و نخستین آلبوم رسمی خود را نیز در سال ۸۸ با نام «عشق من باش» منتشر کرد. این خواننده طی این سال‌ها درگیر درمان ضایعه مغزی بود که با بهبودی نسبی مواجه شد. وی سال گذشته نیز در آلمان توسط پروفسور سمیعی تحت عمل جراحی قرار گرفت و توانست برای مدتی، فعالیت رسمی خود را ادامه دهد. صفوی پنجم دی ماه امسال در اثر وخامت حال، در بخش سی‌سی‌یو بستری شد و حتی سطح هوشیاری او به درجه پائینی نزول کرد که البته این شرایط دوام نداشت و حال وی به شکل قبل خود بازگشت.

خبرگزاری ایلنا برای این خواننده جوان آرزوی بهبودی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز