خبرگزاری کار ایران

یک کارشناس هواشناسی خبر داد:

ورود سامانه بارشی از یکشنبه به کشور

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۵۲

سامانه بارشی از روز یکشنبه وارد کشور می‌شود و بارش باران و برف را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، امیر سرکرده، کارشناس سازمان هواشناسی درباره شرایط آب و هوایی کشور گفت: این سامانه بارشی از نواحی غربی وارد کشور می‌‌شود و ابتدا در کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و آذربایجان غربی بارش‌‌ها آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: به تدریج در استان‌‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، فارس، اصفهان، همدان، قزوین، تهران و نواحی جنوبی البرز بارش‌‌ها ادامه پیدا می‌‌کند.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: این سامانه دوشنبه وارد نواحی شرقی و شمال شرق کشور می‌‌شود که هموطنان ما در استان‌‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز باید منتظر بارش‌‌ها باشند.

سرکرده افزود: این سامانه بارشی، برف و باران نسبتا سنگینی به همراه خواهد داشت که ممکن است در جاده‌‌های کوهستانی و روستایی شمال غرب کشور اختلال عبور و مرور پیش بیاید.

وی اضافه کرد: بارش‌‌ها برای نواحی جنوبی کشور به صورت رگبار و باران خواهد بود که بالا آمدن سطح رودخانه‌‌ها دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور، جوی آرام و پایداری پیش‌‌‌بینی می‌‌شود و برای دو استان اردبیل و گیلان به نسبت روزهای گذشته افزایش دما خواهیم داشت.

سرکرده افزود: آب‌‌های خلیج فارس و دریای عمان، مواج و متلاطم پیش‌‌بینی می‌‌شود.

وی درباره شرایط آب و هوایی تهران اظهار داشت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین زمان به ۷ درجه بالای صفر می‌‌رسد ضمن اینکه امشب دمای یک تا ۲ درجه‌‌ای زیر صفر در تهران تجربه می‌‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز