خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

رایزنی با چند سرمایه‌گذار جهت اجرای پروژه آبرسانی ازسد طالقان به قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۱۳۵

استاندار قزوین به رایزنی با چند سرمایه‌گذار برای اجرای تمام پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان اشاره و تاکید کرد: تسریع در اجرای این پروژه بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در سخنرانی بین الصلاتین نمازجمعه شهر آبیک که در مسجد ولیعصر‌(عج) این شهر برگزار شد، پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین را مهم‌ترین پروژه استان دانست و گفت: با توجه به طولانی شدن این پروژه و تغییر در قیمت‌ها، اعتبار این پروژه از 600 میلیارد تومان به حدود یک هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: برای تمام پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین با چند سرمایه‌گذار در حال رایزنی هستیم این در حالی است که لوله‌گذاری برای خط انتقال این پروژه آغاز شده و در حال انجام است.

استاندار قزوین تسریع در اجرای پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین را ضروری دانست و اظهار داشت: اولین شهر بهره‌مند از این پروژه شهر آبیک است.

زاهدی ادامه داد: به مدیرکل محیط زیست استان قزوین اذعان شده که موضوع سیمان آبیک را به طور جدی پیگیری کند تا نسبت به رفع آلایندگی این واحد اقدام لازم صورت گیرد. به غیر از آلودگی، شرکت سیمان، آلودگی و بوی نامطبوع دامداری‌ها در شهر آبیک مردم را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه در خصوص بیمارستان شهدای آبیک هفته آینده مقرر شده تصمیم‌گیری ‌شود، تصریح کرد: در خصوص احداث تقاطع غیرهمسطح در اتوبان شهرستان آبیک، اخیرا به وزیر راه و شهرسازی که به استان قزوین سفر کرده بود، مطرح شده و نامه مکتوب به ایشان داده شده که پیگیری لازم در این زمینه انجام می‌شود.

زاهدی اضافه کرد: بیش از 80 درصد سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی کاسپین شهرستان آبیک صورت می‌گیرد که ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارد و باید به این مهم توجه شود. در حال حاضر واحدهای صنعتی و تولیدی با مشکلات ورود ماشین‌آلات و تجهیزات و مشکلات ارزی مواجه هسستند که در جلسه دولت با استانداران کشور، این مسائل مطرح می‌شود تا در ایجاد تولید و اشتغال گام موثرتری برداشته شود.

وی با اشاره تلاشهای دشمنان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان درصدد این هستند که ملت ایران چهل‌ سالگی انقلاب را جشن نگیرد و به این مهم دل خوش کرده اما باید گفت که ملت ایران همواره و در مقاطع مختلف پای نظام بوده است.

استاندار قزوین یادآور شد: یکی از ویژگی‌های انقلاب این است خوب یا بد خودمان برای کشور تصمیم می‌گیریم و عزت و اقتدار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز