خبرگزاری کار ایران

ناصر نبی‌زاده:

سینما فردوسی بیرجند بازسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۹۸۵

مدیرکل ارشاد خراسان‌جنوبی از بازسازی سینما فردوسی بیرجند خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر نبی‌زاده در دیدار با فرماندار بیرجند و نماینده سپاه ناحیه بیرجند به‌منظور بررسی راهکاری برای حل مشکلات سینما فردوسی بیرجند گفت: استان خراسان‌جنوبی دارای پتانسیل‌های بالقوه بسیار خوب فرهنگی و هنری است که امیدواریم بتوانیم با تعامل و مشارکت برنامه‌هایی متنوع و ماندگاری را به صورت مشترک انجام دهیم.

وی افزود: سینما باید با امکانات روز خدمات فرهنگی را به مردم ارائه کند و بازسازی و حل مشکلات سینما فردوسی را که یکی از دو سینمای موجود در مرکز خراسان جنوبی بوده، یک ضرورت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: آمادگی داریم با یک بررسی کارشناسی و پیگیری لازم با معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازسازی این سینما را در دستور کار قرار دهیم.

فرماندار بیرجند نیز در این دیدار تعامل بین حوزه فرهنگی سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را ضروری دانست و گفت: کارهای خوبی در زمینه‌های فرهنگی و هنری می‌توان انجام داد.

علی ناصری اظهار داشت: مطمئن هستم با هم‌افزایی و هماهنگی بین بخشی بین همه دستگاه‌های فرهنگی استان و با برنامه‌ریزی و وجود کارهای زیربنایی می توان مشکلات و معضلات فرهنگی و هنری که در جامعه بعضا وجود دارد را از بین ببریم.

در این دیدار پس از بحث و گفت‌وگو مقرر شد سپاه ناحیه بیرجند مراحل بازسازی سینما را پس از تایید استعلامات مربوطه در گردش کار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز