خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند:

25 هزار مسکن مهر نیمه‌کاره مانده است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۵۱

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه یک‌سوم این شهر را مسکن مهر تشکیل داده است، گفت: از بیش از 95 هزار مسکن مهر 25 هزار مسکن نیمه‌کاره در این مجموعه باقی مانده است که تا پایان سال 98 به اتمام می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محسن وطن‌خواهی در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر پرند که با حضور وزیر راه و شهرسازی صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه شهر جدید پرند در 35 کیلومتری تهران واقع شده است و در مجاورت فرودگاه امام و در مجموعه فرهنگی ایرانیان قرار دارد، گفت: پیشنهاد ما این است که پرند در مجموعه شهر فرودگاه امام دیده شود و سکونت فرودگاه امام از طریق پرند تامین شود.

وی با بیان اینکه در شهر جدید پرند 95هزار و 804 مسکن مهر در هفت فاز در حال ساخت است، گفت: بیش از یک‌سوم شهر پرند را مسکن مهر تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به ساخت واحدهای جدید مسکونی ویژه اقشار متوسط در پرند گفت: قرار نیست این واحدها به شیوه مسکن مهر ساخته شود و از مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی این واحدها ساخته می‌شود.

وطن‌خواهی تاکید کرد: تمام این  واحدها در دو طبقه ساخته می‌شوند و سکونت 20 هزار نفر را پوشش می‌دهند.

وطن‌خواهی با بیان اینکه پرند سالانه 23 تا 26 درصد رشد جمعیت دارد، گفت: این منطقه 140 هزار نفر جمعیت غیر رسمی دارد که باید این موضوعات تعیین تکلیف شود تا بدانیم باید به چه جمعیتی خدمات ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه 25 هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر در پرند باقی مانده است، گفت: پیش‌بینی‌های ما این است که در صورت تامین اعتبارات تا پایان سال 98 این میزان پروژه ساخته خواهد شد و تا پایان امسال هم 13 هزار واحد به متقاضیان تحویل می‌شود که 5 هزار واحد آن معطل تامین خدمات زیربنایی و روبنایی است.

وی ادامه داد: بیش از هزار واحد مسکن مهر پرند درگیر مشکلات تعاونی هستند که باید توسط خود اعضا این مشکلات برطرف شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه در حال حاضر 1620 میلیارد ریال پروژه خدمات زیربنایی در حال احداث است گفت: درخواست ما از وزیر راه و شهرسازی این است که برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های مسکن مهر قیر یارانه‌ای به این مجموعه تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: همچنین موضوع دیگر تامین منابع مالی جهت اجرای پروژه اتصال شهر پرند به کمربندی سوم تهران است که امیدواریم این موضوع هم در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز