خبرگزاری کار ایران

اكبر تركان در گفت‌وگو با ایلنا:

با سپردن امور به متخصصان می‌توان از بحران‌های اقتصاد عبور كرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۸۱

دولت آینده باید با ارجاع دادن كارها به متخصصان و كمك گرفتن از عقل جمعی كشور را از بحرانی كه در آن هستیم،نجات دهد/مهمترین ویژگی این كاندیدای ریاست جمهوری هنر گوش دادن است،چیزی كه كشور ما با وجود آقایانی كه خود را علامه دهر می‌دانند، بسیار لازم دارد.

اكبر تركان مهمترین چالش امروز اقتصاد ایران را انحلال شوراها از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور اعلام كرد.

وزیر راه در دولت سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح مهمترین چالشها و مشكلات امروز حوزه اقتصاد ایران گفت:چالشی كه این روزها اقتصاد با آن دست به گریبان است،درنتیجه تعطیلی شوراهایی نظیر شورای اقتصاد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینكه بخش بزرگی از مشكلات امروز اقتصاد ایران به دلیل عدم مشورت با متخصصان بوجود آمده است،خاطرنشان كرد:اقتصاددانان مطرح كشور به رییس جمهور نامه نوشتند و نظرشان را اعلام كردند،اما متاسفانه آقای احمدی نژاد هیچ اعتنایی به این هشدارها نكرد.

وی با تاكید براینكه دولت بایددر هر حوزه ای با علمای آن مشورت كند و اقدامی را انجام دهد،عنوان داشت: متاسفانه طی 8 سال گذشته به دلیل انكه برخی دوستان در دولت،خود را علامه دهر می دانستند، مشاوره گرفتن از صاحبان علم و تجربه را كه بسیار تاثیر گزار بود،نادیده گرفتند.

وزیر راه دولت سازندگی تصریح كرد: بدون توجه به مبانی علم نتیجه چنین می شود كه می بینید؛بنابراین دولت جدید باید به این مبانی و همفكری میدان دهند.

معاون اسبق وزیر نفت با اشاره به تحریم های یك جانبه علیه كشورمان،تصریح كرد:تحریم ها تنها دلیل وضعیت اسفناك امروز اقتصاد ایران نیست،بلكه باید دلیل را در جای دیگری جستجو كرد.

وی راه حل عبور از چالش های امروز اقتصاد ایران را سپردن امور به دست متخصصان عنوان كرد و گفت: دولت آینده باید با ارجاع دادن كارها به متخصصان و كمك گرفتن از عقل جمعی كشور را از بحرانی كه در آن هستیم،نجات دهد.

تركان با اشاره به حضور هاشمی رفسنجانی در انتخابات دور یازدهم خاطرنشان كرد:مهمترین ویژگی این كاندیدای ریاست جمهوری هنر گوش دادن است،چیزی كه كشور ما با وجود آقایانی كه خود را علامه دهر می دانند، بسیار لازم دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز