خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا در استان اصفهان در گفتگو با ایلنا:

اختصاص یازده میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به 57 روستای استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۷۴

با هماهنگی که با دفترمناطق محروم ریاست جمهوری به عمل آمده، درسال جاری برای اشتغال‌زایی خاص در 57 روستای استان اصفهان یازده میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

ایلنا: مدیرعامل صندوق مهر امام رضا در استان اصفهان گفت: با هماهنگی که با دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری به عمل آمده، در سال‌جاری برای اشتغال‌زایی خاص در 57 روستای استان اصفهان یازده میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

 «سید جلال قریشی» صبح یک شنبه، بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری، در حاشیه افتتاح دفتر صندوق مهر امام رضای شهرستان آران و بیدگل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: میزان تسهیلات اختصاص یافته به هرکدام از 57 روستای اصفهان 200 میلیون تومان است که به صورت قرالحسنه در اختیاز متقاضیان اشتغال در این روستاها قرار می گیرد.

وی میزان اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی استان اصفهان در سال گذشته را بیش از 19 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه بانک‌های عامل، مشکل منابع داشتند از این میزان اعتبار تا کنون بیش از 50 درصد این تسهیلات محقق نشده است.

قریشی از افزایش پرداخت 30 درصدی اعتبارات تخصیص یافته و پیش‌بینی شده مشاغل خانگی در استان اصفهان، طی سال گذشته خبرداد و گفت: اعتبارات مشاغل خانگی و خود اشتغالی استان اصفهان درسال‌جاری بالغ بر 340 میلیارد تومان است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا در استان اصفهان، هدف از سفر خود به شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل را افتتاح دفتر صندوق مهر امام رضای آران و بیدگل و نظارت و کنترل صندوق مهر امام رضای شهرستان کاشان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه چارت اداری و تجهیزات صندوق مهر امام رضای آران و بیدگل کامل است و مشکلی نداریم، ضمن اینکه صندوق مهرامام رضای شهرستان کاشان نیز امکانات و نیروی کافی و متناسب با خدماتی که ارائه می نماید مشکلی  ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز