خبرگزاری کار ایران

عضو كمسیون كشاورزی مجلس در گفت وگو با ایلنا خبرداد:

اختصاص 15درصد تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی به كشاورزی

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۵۵

امیدواریم در فاز دوم یارانه ها ضعف ها و كاستی هایی كه در فاز اول وجود داشت و موجب ضرر كشاورزان شد از بین برود و جهاد كشاورزی سنجیده تر عمل كند.

عضو كمسیون كشاورزی مجلس اختصاص 15 درصد تسهیلات ریالی صنوق توسعه ملی به بخش كشاورزی را نا كافی عنوان كرد.

علی ایرانپور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا،توسعه كشاورزی و تامین غذایی را از اصول زیر بنایی خود كفایی و استقلال كشور عنوان كرد و گفت:در چند ماه اخیر كه بحث تحریم گریبانگیر كشور بوده است،به همین دلیل باید به كشاورزی و تامین مواد غذایی نگاه ویژه ای داشت.

ایرانپور در خصوص تخصص 15 درصد تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی به بخش كشاورزی اظهار داشت: دولت در ماههای پایانی خود این تصمیم را اتخاذ كرد كه اتفاق میمونی است و امیدوار هستیم كه ادامه دار باشد.

وی فزود: با توجه به ارزش افزوده این بخش كه هر یك ریال برابر با 3 ریال می شود،15 درصد،رقم كمی است و باید سهم بیشتری به بخش كشاورزی اختصاص یابد.

عضو كمسیون مجلس یكی از راههای توسعه كشاورزی را سوق پیدا كردن به سمت كشاورزی صنعتی ونیز مكانیزه كردن سیستم آبیاری عنوان كرد و گفت:امیدواریم در فاز دوم یارانه ها ضعف ها و كاستی هایی كه در فاز اول وجود داشت و موجب ضرر كشاورزان شد از بین برود و جهاد كشاورزی سنجیده تر عمل كند.

وی تصریح كرد: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها اگر بدون كارشناسی صورت گیرد بی فایده خواهد بود و نظارت لازم  را می طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز