خبرگزاری کار ایران

یونایتد با مویس به درخشش ادامه می‌دهد؛

اسکولز: مقابل سوانسی از فوتبال خداحافظی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۳

داشتن چنین دوران طولانی و موفقی در منچستر یونایتد، زیر نظر بزرگترین مربی تاریخ برای من افتخار بوده است.

هافبک 38ساله منچستریونایتد گفت: در پایان این فصل لیگ برتر جزیره از فوتبال کناره‌گیری خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، پل اسکولز که 2 سال پیش از میادین فوتبال خداحافظی کرده بود برای کمک به تیم مورد علاقه‌اش که با مصدومان زیادی روبرو شده بود بار دیگر به مستطیل سبز  برگشت و دو فصل خوب را در کنار یونایتد و سر آلکس فرگوسن پشت سر گذاشت.

او حالا تصمیم دارد در دیدار با سوانسی که آخرین بازی منچستر یونایتد در این فصل لیگ برتر جزیره است، برای همیشه از میادین فوتبال خداحافظی کند. اسکولز در این باره می‌گوید: دیگر کفش‌هایم را برای همیشه آویزان خواهم کرد. بازی فوتبال تمام آن چیزی بوده که در این سال‌ها می‌خواستم انجامش دهم و داشتن چنین دوران طولانی و موفقی در منچستر یونایتد، زیر نظر بزرگترین مربی تاریخ برای من افتخار بوده است.

وی در مورد حضور مویس در من یونایتد هم گفت: تیم ما توازن لازم را دارد و با هدایت دیوید مویس به درخشش ادامه می‌دهد.

فرگوسن نیز درباره اسکولز می‌گوید: پل بازیکنی است که به‌راستی باور کردنی نیست. او همیشه در نهایت تعهد به باشگاه بوده و افتخار بزرگی بود با او در این همه سال کار کنم. پل در اولدترافورد مقابل سوانزی بازی خواهد کرد و یازدهمین مدال لیگ برتر را خواهد گرفت که دستاوردی است باور نکردنی، اما کاملا شایسته اوست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز