خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا:

حمایت از سرمایه‌گذاران گامی برای توسعه اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۶۱

فرماندار نکا گفت: ایجاد اشتغال امروزه یکی از دغدغه های مهم ماست و حمایت از سرمایه‌گذاران گامی برای توسعه اشتغال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نکا،عبدالجواد توحیدی‌مقدم، شامگاه سه شنبه در جلسه رفع موانع تولید در شرق مازندران افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در دستنور کار جدی در شهرستان نکا قرار دارد و معتقدیم که سرمایه ها باید مدیریت شوند.

وی اظهار کرد: نیروگاه، کارخانه سیمان،حلاوت، مازندگاز و صنایع مختلف بزررگ و کوچک در شهرستان نکا از برندهای استانی و کشوری هستند که باید در فضای امن،آرام و مطمئن به کسب و کار بپردازند.

فرماندار نکا با بیان اینکه باید سرمایه گذاران متعهد به سرمایه گذاری در حوزه فعالیتی خود باشند؛ یادآور شد: باید در این بخش آموزش های لازم به سرمایه گذاران ارائه شود و از ظرفیت های مختلف شهرستانی برای توسعه استفاده شود.

توحیدی‌مقدم ادامه داد: شهرک صنعتی نکا در برهه ای از زمان با مشکلات زیرساختی روبرو بوده است که با برنامه ریزی برخی از این مشکلات برطرف شده و برای سند شهرک صنعتی در حال رایزنی هستیم.

وی گفت: سیاست ما حمایت از سرمایه گذاران است تا رد فضایی امن و آرام به فعالیت پرداخته و با تولید مناسب، گامی برای توسعه در شهرستان، استان و کشور برداشته شود.

فرماندار نکا افزود: محیط زیست برای کل بشریت است و رعایت الزمات محیط زیستی از مسائل مهمی است که باید حفظ شود و با نگاه مثبت کمک کار این حوزه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز