خبرگزاری کار ایران

فلاحت‌پیشه:

هیچ جبری به کوتاه آمدن از استاندارد نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۲۱۲

رییس، معاونان و جمعی از مدیران کل سازمان ملی استاندارد امروز با رییس و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این دیدار با بیان اینکه، استاندارد نیاز همیشگی جامعه است، گفت: همه ما باید در حوزه کیفیت مطابق با نظر استاندارد پیش رویم.

وی با اشاره به شرایط تحریم، افزود: در شرایط تحریم، نیاز ما به استاندارد بیش از پیش است چراکه سلامت و ایمنی جامعه، دغدغه همه مسئولان است و هیچ جبری به کوتاه آمدن از استاندارد نداریم.

فلاحت‌پیشه به پیشرفت‌های بین‌المللی این سازمان اشاره کرد و گفت: ارتقای رتبه سازمان ملی استاندارد ایران بین کشورهای عضو سازمان بین‌المللی استاندارد، نشان از تلاش بی‌وقفه مسئولان و کارکنان این سازمان است.

وی استاندارد را شاهراه اصلی در بعد کیفیت دانست و گفت: اهتمام مسئولان این سازمان برای ارتقای جایگاه سازمان و تصویب قانون جدید ستودنی است.

نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این دیدار از مساعدت نمایندگان مجلس در تصویب قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد قدردانی و گزارشی از عملکرد این سازمان در ماه‌های اخیر ارایه کرد.

پیروزبخت گفت: شاخص‌های کیفی سازمان ملی استاندارد ایران در برخی موارد بالاتر از مشابه آن در کشورهای اروپایی است.

وی کنترل فرآیندها برای دستیابی به محصول با کیفیت را ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در کنترل کیفیت کالا، تضمین سلامت و ایمنی جامعه و توسعه و ماندگاری در بازارهای صادراتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز