خبرگزاری کار ایران

سمیع نژاد خبر داد:

تولید ورق مورد نیاز صنایع خودروسازی در فولادمبارکه

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۱۹

با ارتقاء توانمندی‌های خطوط تولید نواحی فولادسازی و نورد سرد فولاد مبارکه اصفهان، امکان تولید انبوه این ورق‌های فولادی که در قسمت‌های مختلف بدنه خودرو کارایی دارد، درآینده نزدیک محقق خواهد شد.

ایلنا: مدیر عامل فولاد مبارکه از تولید 100 تن ورق فولادی فوق کششی با ضخامت 3 میلیمتر (فولاد IF) که در صنایع خودرو سازی کاربرد دارد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیر عامل فولاد مبارکه با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهداف شرکت فولاد مبارکه در راستای ارتقاء توانمندی شرکت، برای تولید فولادهای ویژه که در صنایع خودرو‌سازی کاربرد دارد، دستورالعمل اعمال درجه حرارت‌های خاص جهت تولید انبوه فولاد فوق کششی(فولاد IF) در واحد گروه فنی نورد گرم تدوین شد.

محمد مسعود سمیعی نژاد با اشاره به اصلاحات صورت گرفته و ارتقاء قسمت خنک کاری نورد گرم، افزود: امکان نورد فولاد مذکور با دمای نورد نهایی 910 و دمای کلاف پیچی 720 درجه سانتیگراد فراهم شد و به میزان 100 تن محصول با دمای طراحی شده با موفقیت در نورد گرم فولاد مبارکه تولید شد.

وی درباره نحوه تولید این قبیل محصولات بیان داشت: با توجه به فوق کششی و فرم پذیر بودن بالای این گونه ورق‌ها، رعایت کاهش بسیار زیاد کربن، گوگرد،سیلیسیم و ازت و منگنز و ناخالصی‌ها، دمای خاص در نورد نهایی و کلاف پیچی نورد گرم، کاهش ضخامت ورق سرد، دمای آنیل و میزان سرعت خنک‌کاری، درصد اسکین پاس و موارد دیگر برای تولید این محصول بسیار ضروری است.

مدیر عامل فولاد مبارکه پیش بینی کرد: با ارتقاء توانمندی‌های خطوط تولید نواحی فولادسازی و نورد سرد فولاد مبارکه اصفهان، امکان تولید انبوه این ورق‌های فولادی که در قسمت‌های مختلف بدنه خودرو کارایی دارد، درآینده نزدیک محقق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز