خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی :

مشکل ممنوع الخروجی فعالان اقتصادی فاری حل شد

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۴۳

رئیس اتاق بازرگانی فارس از حل مشکل ممنوع‌الخروجی فعالان اقتصادی استان خبر داد و گفت: حل مشکل ممنوع الخروجی فعالان اقتصادی استان ، نتیجه همکاری دستگاه های اجرایی و قضایی در راستای حمایت از بخش خصوصی است.

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس با حضور محمد باقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ،القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان، رئیس اتاق بازرگانی و  مدیران استان فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس، دراین جلسه معاون اجتماعی قوه قضاییه با اشاره به حمایت مستمر دستگاه قضا از مجموعه های اقتصادی و مقاومتی بر ضرورت  امنیت خاطر سرمایه‌گذاران تاکید کرد.

در ادامه جلسه رئیس اتاق بازرگانی فارس با تشکر از مسئولان قضایی استان، استانداران و دستگاه‌های اجرایی در حمایت از بخش خصوصی بیان کرد: نتیجه این حمایت بهبود رتبه کسب و کار استان فارس است.

جمال رازقی افزود: در چند سال اخیر رتبه استان 18 تا 26 بود که با حمایت همه مسئولان استان در حال حاضر رتبه استان فارس بین پنج استان برتر است.

عضواتاق بازرگانی ایران گفت : استان  فارس سالیان متمادی از اختلافات سیاسی رنج  برده و امروز مدیران و فعالان اقتصادی یکپارچه در  مسائل اقتصادی، فضای کسب و کار، تولید، صادرات و اشتغال کنار هم انجام وظیفه می‌کنند و همین امر موجبات رشد و بهبود فضای کسب و کارشده است.

رازقی افزود: فضای کسب و کار امروز خط قرمز همه شده است به همین دلیل وضعیت کنونی تولید، صادرات و اشتغال فضای خوبی است که باید از آن حفاظت شود.

وی با بیان اینکه 90 درصد صنعت ایران صنایع کوچک و متوسط هستند، گفت: حوزه اشتغال هم در صنایع کوچک و متوسط است اما نه مجلس و نه دولت کوچکترین حمایتی از صنایع کوچک و متوسط نداشته است.

رئیس اتاق بازرگانی فارس خطاب به معاون قوه قضائیه گفت: ما از شما انتظار داریم فضای فعالیت فعالان اقتصادی به ویژه تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور هموارتر شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز