خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست لرستان عنوان کرد:

وجود یک میلیون کدپستی در سطح استان

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۰۲۴

مدیرکل پست لرستان گفت: حدود یک میلیون کدپستی در سطح استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، محمد ناظری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد نه ماهه این دستگاه طی سال جاری اظهار داشت: اصحاب رسانه با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در اختیار دارند خواهند توانست کمک دهنده و یاری دهنده دستگاه‌های اجرایی در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم باشند.

وی با اشاره به کسب رتبه دوم کیفی در تجمیع نه ماهه سالجاری افزود: پروژه اقتصاد مقاومتی "جی نف" از برنامه‌های اولویت دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است و در سطح استان حدود یک میلیون رکورد کدپستی وجود دارد که در راستای خدمت رسانی به مردم می تواند به دستگاههای اجرایی کمک نماید.

مدیرکل پست لرستان عدم پلاک، کدپستی ده رقمی و نامگذاری اماکن را از مشکلات اجرای پروژه جی نف دانست و تصریح کرد: در این زمینه لازم است دستگاههای مرتبط ،با پست استان همکاری لازم را داشته باشند.

ناظری کاهش رفت و آمدهای زائد شهری و بین شهری، اتلاف وقت و انرژی و استاندارد سازی آدرس اماکن را از مزایای پروژه جی نف دانست وگفت: در همین راستا برنامه های تدوین شده جهت پست استان در خصوص پروژه جی نف در سال 96 به اتمام رسیده و در سال 97 دنبال این خواهیم که قبل از بازه زمانی تعیین شده به اتمام برسد.

ایشان با بیان اینکه در سطح استان تعداد 360 دفتر ict روستایی وجود دارد، افزود: در صورتی که دستگاه‌های اجرایی خدمات نیابتی خود را به دفاتر روستایی واگذار کنند بسیاری از معظلات جامعه شهری و بین شهری کاسته خواهد شد.

ناظری خاطر نشان کرد: مردم بصورت برخط با مراجعه به سایت epostcode.post.ir خواهند توانست کدپستی و استعلام آدرس اماکن پستی را مشاهد کنند.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز