خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین خبر داد:

۴ متهم پرونده اداره کل میراث فرهنگی قزوین با قرار وثیقه آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۹۴۱

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از آزاد شدن ۴ متهم بازداشت شده در پرونده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با تبدیل قرار بازداشت موقت و تودیع وثیقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد قاسمی در خصوص صدور قرار وثیقه برای متهمان پرونده اداره کل میراث فرهنگی قزوین گفت: همانطور که رئیس کل  دادگستری استان نیز در اخبار قبلی اعلام داشت که در صورت تکمیل تحقیقات مقدماتی طبق مقررات قانونی نسبت به صدور قرار تامین مناسب برای متهمان بازداشت شده، اقدام خواهد شد به همین دلیل بازپرس پرونده پس از تحقیق، تفهیم اتهام و اخذ دفاعیات متهمان نسبت به فک قرار قبلی و تبدیل آن به قرار وثیقه اقدام کرد که متهمان پس از تودیع وثیقه آزاد شدند و برای دونفر از مدیران  قرار نظارت قضایی مبنی بر عدم حضور ایشان در محل کار صادر گردیده است.

دادستان مرکز استان افزود: حسب گزارش اداره کل بازرسی استان قزوین در این پرونده برخی از مدیران اداره کل میراث فرهنگی قزوین و افرادی خارج از اداره به اتهامات تضییع حقوق بیت المال، مداخله و تبانی در معاملات دولتی، جعل سند، اختلاس و ارتشاء از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفته اند و پرونده هنوز در مراحل ابتدایی است و تحقیقات بدون وقفه ادامه دارد.

قاسمی درپایان تاکید کرد: دستگاه قضایی استان فارغ از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی، صرفا بر اساس قانون به پرونده ها رسیدگی می نماید و انتظار این است که اخبار مرتبط با این پرونده از طریق روابط عمومی دادگستری قزوین پیگیری گردد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز