خبرگزاری کار ایران

با هدف مشارکت در طرح‌های نیکوکاری صورت گرفت؛

بازدید خیران کشور ترکیه از طرح‌های اشتغال مددجویان البرزی

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۸۷۷

جمعی از نیکوکاران خیریه کوثر کشور ترکیه از طرح‌های اشتغال‌زایی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، شاهین رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه فعالیت‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی این نهاد برای گروه‌های مختلف اعزامی از سایرکشورها جالب‌توجه بوده است، گفت:طی سال‌های اخیر گروه‌هایی از فعالان اجتماعی‌کشورهای اندونزی، سومالی، پاکستان و سازمان بین‌المللی فائو از طرح‌های کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در البرز بازدید کرده‌اند.

وی اولین اقدام این نهاد در مرحله پذیرش مددجویان تحت حمایت را الزام به حرکت در مسیر اشتغال‌زایی و کسب استقلال اقتصادی عنوان کرد و افزود: جمعی از نیکوکاران خیریه کوثر کشور ترکیه از طرح‌های اشتغال‌زایی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز بازدید کردند.

رضایی بابیان اینکه خیران ترکیه‌ای در بازدید از طرح اشتغال مرکز نگهداری از کودکان مبتلابه اوتیسم ضمن ابراز محبت به بیماران این مرکز مبلغ ۱۱۰۰ دلار نیز کمک کردند، گفت: گروه اعزامی کشور ترکیه ضمن بازدید از چهار طرح کارآفرینی کمیته امداد شامل تولیدی لامپ‌های آل. ای. دی، تولیدی پوشاک، طرح راه‌اندازی آموزشگاه زبان‌های خارجی و طرح تأسیس مرکز گلبرگ ویژه نگهداری از کودکان مبتلابه اوتیسم تمایل خود را برای مشارکت در طرح‌های نیکوکاری این نهاد در البرز اعلام کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با تأکید بر اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال کمیته امداد برای نیازمندان تا سقف بیست میلیون تومان است یادآور شد: اشتغال‌زایی این نهاد از طریق اعطای تسهیلات از محل اعتبارات قرض‌الحسنه سهم اشتغال بانک‌ها و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و کاریابی‌ها برای مددجویان و نیازمندان جویای کار انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز