خبرگزاری کار ایران

مدیر تولید صدا وسیمای مرکز زنجان خبر داد:

صدا و سیمای مرکز زنجان، مقام‌های برتر برنامه‌های مستند را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۸۶

مدیر تولید صدا وسیمای مرکز زنجان، امروز خبر از کسب مقام‌های برتر برنامه‌های مستند صدا و سیمای مرکز زنجان در جشنواره حمایت از تولیدات مستند تلویزیونی بسیج داد.

ایلنا: مدیر تولید مرکز صدا و سیمای زنجان گفت: مستندهای تلویزیونی صدا و سیمای مرکز زنجان توانست گوی سبقت را در بین جمع انبوهی از مستندها که به جشنواره حمایت از تولیدات مستند تلویزیونی بسیج استان زنجان راه یافته بودند را برباید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محرمی، مدیر تولید مرکز زنجان،  گفت: مستند تلویزیونی پاکنویس به تهیه‌کنندگی ایراد صفری، نه دی، امتداد، گنج جنگ به تهیه کنندگی لعیا بدری، مستند نغمه‌های دیروز مهدی کریمی، گزارش خبری با موضوع اهمیت ملی و گمنام، توسط مریم محمدی، گزارش خبری با موضوع دفاع، توسط زهرا شیر محمدی و گزارش خبری با موضوع قطار انقلاب توسط ماهرخ صمدی از دیگر برنامه‌های برگزیده این جشنواره اند.

محرمی در ادامه اضافه کرد: مقام اول این جشنواره را مستند به رنگ آسمان و یاس‌های بی نشان به تهیه کنندگی، سکینه میرزاخانی و کارگردانی توحید کنعانی کسب کرد.

 این جشنواره با موضوع دفاع مقدس، شعار سال، عفاف و حجاب توسط واحد فرهنگی سپاه انصار المهدی استان زنجان برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز