خبرگزاری کار ایران

منطقه11 دانشگاه آزاداسلامی؛ پویاترین ومطرح‌ترین مناطق دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۷۱۲۸۴

انتخابات مهم‌ترین و بهترین جلوه حماسه سیاسی است و دانشگاه‌ها وظیفه دارند فضای مناسبی برای ایجاد شور و ذوق در مردم فراهم کنند.

ایلنا: حجت الاسلام محمدجوادجعفری، رئیس منطقه 11 دانشگاه آزاداسلامی، در جمع شورای برنامه‌ریزی واحد و روسای واحدها و مراکز استان ایلام ضمن بیان مطلب فوق گفت: منطقه 11 به یکی از پویاترین و مطرح‌ترین مناطق دانشگاه آزاداسلامی تبدیل می‌شود. در محیط دانشگاه باید فضای امید و نشاط ایجادکرد تا دانشگاه فعال و پویا باشد. چرا که این مساله باعث پیشرفت علمی کشور می‌شود.

به گزارش ایلنا از ایلام، رئیس منطقه 11 دانشگاه آزاداسلامی به سابقه بیش از سی سال فعالیت دانشگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاداسلامی آماده رقابت با دانشگاه‌های معتبر جهان است و تلاش می‌شود به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری دنیا جایگاه مناسب علمی خود را در بین دانشگاه‌های بزرگ جهان پیدا کند.

حجت الاسلام جعفری گفت: برای رسیدن به قله‌های ترقی، نیازمند تولید علم براساس معیارهای نظام جهانی هستیم، و باید علم تولید شده به فناوری تبدیل شود و باعث رونق صنعت و اقتصاد کشور شود. این یکی از اولویت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به کارهای انجام شده در سطح واحدها و مراکز اشاره کرد و گفت: الحمدالله در کلیه واحدها و مراکز منطقه 11 اقدامات خوبی از لحاظ کمی و کیفی انجام شده است. ولی این کافی نیست و باید با جهاد اقتصادی و لاش و کوشش فراوان و همفکری و تعامل و استفاده از نظرات کارشناسی شده بتوانیم منطقه 11 را به عنوان یک منطقه پویا وب سیار کارآمد به جامعه دانشگاهی کل کشور معرفی کنیم.

رئیس منطقه 11 در ادامه به انتصاب حجت السلام دکتر حسینی‌نیا،رئیس واحد ایلام، اشاره کرد و گفت: انتصاب دکتر حسینی‌نیا به عنوان رئیس واحد ایلام، مایه خیر و رکت است و انشالله با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های وی، شاهد شکوفایی واحدایلام در تمام زمینه‌ها باشیم.

جعفری به شعار مقام معظم رهبری، مبنی بر سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: دانشگاهیان باید با نشاط و امیدواری و حضور حماسی در انتخابات خرداد92 و ایجاد ذوق در مردم جهت شرکت در انتخابات حماسی سیاسی مورد نظر رهبرفرزانه انقلاب را خلق کنند.

وی در پایان گفت: برگزاری انتخابات جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که مردم ولایت مدار ایران اسلامی در کمال آرامش تصمیم نهایی را می‌گیرند و فرد اصلح را انتخاب می‌کنند و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در بحث انتخابات ایجاد فضایی آرام وبه دور از حمایت از کاندیدها و جریان‌ها و احزاب سیاسی است و ما در انتخابات از هیچ کاندیدی حمایت نمی‌کنیم و باید واحدهای دانشگاهی به‌عنوان پایگاه و ستادانتخاباتی هیچ کاندیدی نباشد.

درادامه حجت الاسلام همتی، رئیس نهادن مایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاداسلامی استان ایلام، گفت: دانشگاه آزاداسلامی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های خاورمیانه است و می تواند نقش مهم و اساسی در تبیین شعار مقام معظم رهبری مبنی برسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ایجاد کند.

وی همچنین گفت: انتخابات مهم‌ترین و بهترین جلوه حماسه سیاسی است و دانشگاه‌ها وظیفه دارند فضای مناسبی برای ایجاد شور و ذوق در مردم فراهم کنند.

درابتدای این جلسه حجت لاسلام دکترحسینی‌نیا، ضمن خیرمقدم به رئیس منطقه 11، جناب حجت الاسلام جعفری از زحمات وحمایت‌های فراوان ایشان نسبت به واحد ایلام تقدیر و تشکر کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف دانشگاه اعلام کرد.

و در پایان روسای محترم واحدها و مراکز آموزشی و اعضای شورای دانشگاه به بیان دیدگاه‌ها و مسائل مختلف دانشگاه پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز