خبرگزاری کار ایران

به میزبانی منطقه یکم نداجا؛

ناوگروه کشور پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۹۷۶

ناوگروه صلح و دوستی پاکستان متشکل از ناوشکن سرفرماندهی خیبر، ناو گارد ساحلی ژوب، ناو پشتیبانی مددگر و ناو آموزشی بادبانی راهنورد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت.

به گزارش ایلنا، ناو گروه صلح و دوستی پاکستان متشکل از ناوشکن سرفرماندهی خیبر، ناو گارد ساحلی ژوب، ناو پشتیبانی مددگر و ناو آموزشی بادبانی راهنورد در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پهلو گرفت.

دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناو گروه صلح و دوستی پاکستان، گفت: هدف از حضور این ناو گروه در ایران توسعه مناسبات نظامی و تقویت حسن هم جواری بین دو کشور همسایه،دوست،برادر و مسلمان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است.

وی افزود: در این بازدید که از امروز به مدت ۴ روز در بندرعباس انجام می شود علاوه بر دیدار های متقابل، برنامه های فرهنگی و آموزشی بین نیروی دریایی دو کشور، بازدید دانشجویان این ناو گروه از شهر بندرعباس، امکانات منطقه یکم امامت نداجا و بازدید از جزیره قشم پیش بینی شده است.

امیر دریادار دوم محمدی در ادامه با اشاره به افزایش مناسبات بین دو کشور همسایه ایران و پاکستان، خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و افزایش مناسبات، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با اعزام ناوگروه‌های آموزشی، پشتیبانی و رزمی تاکنون بازدیدهای متعددی از بنادر کشور پاکستان انجام داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز