خبرگزاری کار ایران

کارشناسی داوری با نوید مظفری؛

تصمیمات عجیب داور بازی امارات - بحرین

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۷۸

داور دیدار افتتاحیه جام ملت‌ها از دید کارشناس داوری کشورمان نمره قبولی نگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته جام ملت‌های 2019 آسیا با برگزاری دیدار امارات مقابل بحرین افتتاح شد و این دیدار که با تساوی یک - یک به پایان رسید تصمیمات داوری بحث‌ برانگیزی داشت.

نوید مظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: داور مسابقه دو تصمیم عجیب در طول بازی داشت. تصمیم اول مربوط به صحنه گل بحرین است که داور پس از گل شدن توپ سوت زد که این تصمیم عجیبی بود. سوت زدن برای وقتی است که توپ از خط عبور می‌کند و بعد بیرون می‌آید و داور می‌خواهد اعلام کند که گل تشخیص داده است ولی وقتی توپ کامل وارد دروازه شده و به تور چسبیده است دیگر نیازی به سوت داور نیست و مشخص نیست چرا این کار را کرد.

وی در مورد پنالتی امارات هم گفت: این تصمیم واقعاً عجیب بود و اگر دقت کرده باشید داور ابتدا قصد داشت دستور به ادامه بازی دهد ولی بعد تصمیمش عوض شد و خطا اعلام کرد و تصمیمش هم به هیچ وجه درست نبود.

کارشناس داوری کشورمان در مورد شائبه جهت دار بودن داوری به سمت میزبان رقابت‌ها عنوان کرد: این بحث‌ها همیشه در تورنمنت‌های این چنینی مطرح می‌شود ولی من نمی‌دانم واقعاً صحت دارد یا نه و نمی‌توانم نظری در مورد آن بدهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز