خبرگزاری کار ایران

عصر امروز رخ داد؛

مصدومیت دو نفر در تصادف سمند و پراید در پیکان‌شهر

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۷۰۳

برخورد سمند و پراید در پیکان‌شهر دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایلنا، ساعت 16:10 عصر امروز حادثه تصادف 2 دستگاه خودرو با یکدیگر، در بزرگراه تهران - کرج، خیابان ورودی شهرک پیکان‌شهر به سامانه 125 اعلام که بلافاصله ماموران ایستگاه 76 آتش‌نشانی شهر تهران همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس ایستگاه 76 آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این تصادف گفت: 2 خودروسواری پراید و سمند در جاده ورودی پیکان‌شهر و در دو مسیر مختلف در حال حرکت بودند که از مقابل و بصورت شاخ به شاخ به شدت با یکدیگر برخورد و خودرو سمند در محل واژگون شد.

مهدی بهداری افزود: شدت برخورد به حدی بود که هر 2 وسیله نقلیه کاملا متلاشی شده و رانندگان در میان آهن پاره های این خودروها گرفتار بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله با قطع برق و جلوگیری از نشتی بنزین این خودروها نسبت به ایمن سازی صحنه تصادف اقدام کردند.

این رئیس ایستگاه آتش‌نشانی با بیان اینکه علت بروز این حادثه رانندگی از سوی پلیس راهور در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله با استفاده از تجهیزات لازم هر 2 راننده که به سختی مجروح شده بودند را از میان خودروهای متلاشی شده، خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز