خبرگزاری کار ایران

پیغام سرمربی یمن برای تیم ملی ایران

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۵۸۳

سرمربی یمن پیش از رویارویی با شاگردان کارلوس کی روش اظهار داشت: من یک پیغام برای تیم ایران دارم و آن این است که ما قطعا یک حریف آسان و دست و پا بسته برای آنها نخواهیم بود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته تیم ملی یمن برای حضور در جام ملت های آسیا وارد هتل گرند هیلتون ابوظبی شد.

محمد النفیعی سرمربی این تیم در بیانه ای مطبوعاتی که در اختیار رسانه ها قرار گرفت با اشاره به روند آماده سازی این تیم برای حضور در جام ملتها و درگیر بودن مردم این کشور در جنگ گفت: ما با سختی های زیادی توانستیم در این مسابقات شرکت کنیم ما حداقل امکانات و گزینه ها در خصوص انتخاب بازیکنان داشتیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما در یک گروه قوی با تیم‌های ایران عراق و ویتنام همگروه شده‌ایم ایران و عراق بازیکنان بزرگی دارند و قرار است ما در اولین دیدار با تیم ایران روبرو شویم من یک پیغام برای تیم ایران دارم و آن این است که ما قطعا یک حریف آسان و دست و پا بسته برای آنها نخواهیم بود.

النفیعی افزود: تیم ایران از لحاظ فنی و همچنین فردی قوی است اما ما نیز بیکار نبوده‌ایم و تک تک بازیکنان ایران را آنالیز کردیم  چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ تاکتیکی،ما می دانیم که ایرانی ها چه نقاط ضعف و قوتی دارند و ما برای هر کدام از بازیکنان ایرانی برنامه خاص داریم ما دوشنبه بهترین بازی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز