خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد:

افتتاح تصفیه خانه آب شرب شهر ازنا در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۷۱۱۱۵۳

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان از افتتاح تصفیه‌خانه دائمی آب شرب شهر ازنا با ظرفیت 260 لیتر در ثانیه در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا از لرستان، رضا میرزایی اظهار داشت: تصفیه‌خانه دائمی آب شرب شهر ازنا با ظرفیت 260 لیتر در ثانیه دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث تصفیه خانه دائمی آب شرب شهر ازنا با ظرفیت 260 لیتر در ثانیه معادل ۶ میلیون مترمکعب، در سال ۱۳۸۶ آغاز شد. این سیستم برای تصفیه فیزیکی آب طراحی شده و مبنای کار آن کلرزنی، اختلاط، انعقاد، زلال سازی و فیلتراسیون است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه لرستان بیان کرد: این پروژه به لحاظ اینکه جزو طرح‌های خاتمه یافته و ردیف اعتباری آن بسته شده بود سال ۱۳۹۵ به علت نبود اعتبار با حدود ۱۰ درصد ظرفیت پیمانکار فعال بود که در سال ۹۶ با تامین ۱۴ میلیارد تومان اعتبار از محل شهرهای دارای تنش آبی با سرعت خوبی فعال و در طول یک سال و نیم اخیر بخش‌های ابنیه آن تکمیل و تجهیزات آن خریداری و نصب شد.

میرزایی با اشاره به اینکه اعتبار مصوب سال ۱۳۹۷ این پروژه جمعا ۳۳ میلیارد تومان شامل ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ (خشکسالی) و ۲۴ میلیارد تومان از محل دیون طرح های خاتمه یافته است، بیان داشت: پروژه تصفیه خانه آب شرب ازنا دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و تا تکمیل آن در مجموع حدود ۸۰ میلیارد تومان هزینه برای دولت داشته است.

انتهای پیام/
مریم شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز