خبرگزاری کار ایران

رضایت سرمربی المپیک عراق از اردوی قطر

پیش از مسابقات تهران باید 10 مسابقه تدارکاتی انجام دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۱۰۸۵۳

سرمربی تیم ملی فوتبال المپیک عراق هم مانند سرمربی تیم المپیک ایران معتقد است بازیکنان این تیم باید در باشگاههای خودشان فرصت بیشتری برای بازی پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، عبدالغنی شهد سرمربی تیم المپیک عراق که یکی از حریفان ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیاست پس از اردوی آماده سازی این تیم در قطر گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو مسابقه تدارکاتی مفید برگزار کردیم. تمام تلاش ما این است که بازیکنانمان به انسجام تیمی و هماهنگی بیشتر برسند.

وی افزود: مشکل اصلی این است که متاسفانه بازیکنان کم تجربه ای در اختیار داریم و بیشتر آنها در باشگاههای خودشان به بازی گرفته نمی شوند. حضور بازیکنان در مسابقه به آنها تجربه بیشتری می دهد و این مسئله برای ما بسیار مهم است. اردوی قطر برای ما بسیار مفید بود چون برنامه های تاکتیکی خوبی را اجرا کردیم.

سرمربی تیم المپیک عراق همچنین اظهار داشت: در مرحله بعدی بازیکنان جدیدی به اردو دعوت می کنیم و 3 مسابقه تدارکاتی در پیش خواهیم داشت. ابتدا در کربلا دو بازی برابر تیم سوریه انجام می دهیم و پس از آن برای مسابقه با تیم المپیک عربستان در ریاض آماده می شویم. به اعتقاد من مهمترین بخش از برنامه های آماده سازی ما انجام بازی های تدارکاتی است و در این مسیر تا پیش از آغاز بازی های رسمی دور اول که در تهران برگزار خواهد شد باید حداقل 10 مسابقه تدارکاتی انجام بدهیم.

تیم ملی فوتبال المپیک عراق در مرحله مقدماتی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا با تیم های ایران، یمن و ویتنام هم گروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز