خبرگزاری کار ایران

علی بختیار خبر داد:

انتقال غیرقانونی مدرسه حادثه‌دیده زاهدان به مکانی غیراستاندارد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۳۳۳

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی به نقل از سید محمد بطحایی گفت: مدرسه حادثه‌دیده زاهدان بدون مجوز آموزش و پرورش به‌مکانی غیراستاندارد انتقال یافته بود.

به گزارش ایلنا از خانه ملت، علی بختیار گفت: نشست امروز یکشنبه-فراکسیون پاسخگوی مجلس با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره علل بررسی حادثه زاهدان برگزار شد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس افزود: نمایندگان حاضر در این جلسه بر لزوم برخورد با مسببان این حادثه تاکید داشتند، همچنین اعتقاد داشتند کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مختلف برای بررسی این موضوع، روند بررسی این حادثه را کند خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره وضعیت اعتبارات و همچنین اعتبارات تخصیص‌یافته نیز بحث‌هایی صورت گرفت و درباره بخاری‌های استانداردی که در انبار آموزش و پرورش وجود دارد، صحبت‌هایی صورت گرفت مبنی بر اینکه این بخاری‌ها در شهرها یا روستاهایی که گازرسانی صورت نگرفته، استفاده شود.

عضو کمیسیون انرژی بیان کرد: وزیر آموزش‌وپرورش گفت این مدرسه به مکانی غیراستاندارد بدون مجوز از آموزش‌وپرورش نقل مکان کرده بود که در این خصوص، هیات تخلفات اداری در وزارت آموزش و پرورش در این هفته جلسه تشکیل خواهد داد و با خاطیان برخورد خواهد کرد.

بختیار گفت: با توجه به اینکه تعداد بسیاری کلاس درس غیراستاندارد در کشور وجود دارد و 8 هزار 600 کلاس درس از بخاری‌های غیراستاندارد استفاده می‌کنند، درحالی‌که درباره بودجه سال‌جاری اعتبارات لازم برای آموزش و پرورش توسط مجلس پیش‌بینی شده بود، ولی این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست.

این نماینده مجلس در دوره دهم افزود: گزارش سازمان برنامه و بودجه بر تخصیص کامل اعتبارات این بخش تاکید داشت و با توجه به اینکه سال 97 نسبت به سال گذشته رشد داشت ولی اقدام قابل قبولی صورت نگرفته است.

رئیس فراکسیون پاسخگو خاطرنشان کرد: آنچه از آموزش و پرورش در جلسه خواسته شد، موضوع ایمن‌سازی کلاس‌های درس را در اولویت کار خود قرار دهند و از مسئولان سازمان برنامه و بودجه خواسته شد که درباره تخصیص اعتبارات کوتاهی صورت نگیرد و اعتبارات لازم را تامین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز