خبرگزاری کار ایران

کامران در گفتگو با ایلنا:

شعارهای کاندیداها بدور از هرگونه عوام فریبی باشد

asdasd
کد خبر : ۷۰۹۲۹

هر کاندیدای تلاش می‌کند رقیب خود را با هر ابزاری از صحنه خارج کند/ منظور از اخلاق انتخاباتی وارد کردن مولفه‌های اخلاقی به انتخابات است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: شعارها و برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید عملیاتی، منطقی و اجرایی باشد.

حسن کامران نماینده مردم اصفهان در گفتگو با ایلنا با تأکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری و هوادارانشان، اظهارداشت: در رقابت‌های انتخاباتی بیشتر بحث رقابت و سیاست مطرح است و هر کاندیدای تلاش می‌کند رقیب خود را با هر ابزاری از صحنه خارج کند.

وی با تاکید بر اینکه منظور از اخلاق انتخاباتی وارد کردن مولفه‌های اخلاقی به انتخابات است، تصریح کرد: وارد کردن مولفه‌های اخلاقی به انتخابات گسترش روابط میان رقبا، پیگیری تبلیغات سالم از مسیر قانونی و حقوقی، جلوگیری از تخریب دیگران از جمله مباحث مهم در اخلاق انتخاباتی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه هر کاندیدا انتخاباتی باید برنامه خاص خود را ارائه دهد، خاطر نشان کرد: شعارها و برنامه‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری باید عملیاتی، منطقی و اجرایی باشد و تنها در راستای عوام‌فریبی و کسب رأی بیشتر صورت نگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز